مدیرعامل هوآوی وجود گوشی های هوشمند P30 را تایید کرد
1 min read

مدیرعامل هوآوی وجود گوشی های هوشمند P30 را تایید کرد

شرکت هوآوی هر سال نسل جدیدی از پرچمداران خود را معرفی می کند. اسمارتفون هایی که طراحی برجسته ای داشته و با مشخصات بزرگی همراه هستند. به نظر می رسد این شرکت چینی قصد داشته سال آینده عنوان P30 را برای پرچمداران خود انتخاب کند. گوشی های هوشمندی که مدل های قابل توجهی هستند و هوآوی نیز می خواهد آنها را با ویژگی های بارزی همراه سازد.

در سال 2019 سری پی 30 احتمالا در سه مدل لایت، استاندارد و پرو معرفی خواهد شد. همانطور که سال جاری نیز شاهد رونمایی سه مدل پی 20، پی 20 پرو و پی 20 لایت بودیم. البته یک نسخه منحصربفرد میت آراس نیز توسط هوآوی رونمایی شد و اولین گوشی هوشمند با سنسور اثرانگشت و دوربین سه گانه به شمار می رفت. البته هوآوی همیشه علاوه بر گوشی های هوشمند معمول خود یک مدل پرچمدار منحصربفرد میت آر اس یا پورش دیزاین نیز رونمایی می کند از این رو باید برای سال 2019 نیز چنین پیش بینی داشت.

ریچارد یو مدیرعامل فعلی هوآوی در جریان کنفرانس ایفا 2018 تایید کرد سری بعدی پرچمداران اوایل سال هوآوی به عنوان سری پی 30 شناخته می‌شوند. این اسمارتفون با پردازنده کایرین 980 همراه خواهند بود که چیپ قدرتمند به شمار می رود.

با وجود پردازنده کایرین 980 می توان انتظار داشت دوربین سه گانه برای سری پی 30 در نظر گرفته شود و تنها نسخه پرو به چنین دوربینی مجهز نشود. اطلاعات بیشتری از نسل بعدی گوشی های هوشمند سری پی در دست نیست و انتظار داریم در اواخر امسال اطلاعات کافی دردسترس قرار گیرد. گفتنیست سری میت 20 نیز اواخر سال جاری طی رویداد ماه اکتبر در لندن رونمایی می شوند و برای نخستین بار از پردازنده کایرین 980 در آنها به کار گرفته می شود. هوآوی علاوه بر آن وعده داده این چیپ عملکرد بالاتری نسبت به دیگر رقبا داشته باشد.