ازراک اولین حرفه ای فانتوم را رونمایی کرد: X399 Phantom Gaming 6
1 min read

ازراک اولین حرفه ای فانتوم را رونمایی کرد: X399 Phantom Gaming 6

کمپانی ازراک که به تازگی سری محصولات ASRock Phantom Gaming را از کارت گرافیک به درون مادربردهای خود نیز برده است، مادربرد ASRock X399 Phantom Gaming 6 را به عنوان نخستین پرچمدار این گروه معرفی کرده است. این مادربرد با چیپست X399 میزبان نسل دوم و اول پردازنده های AMD Ryzen Threadripper خواهد بود. این سری جایگزین مادربردهای X399 FATAL1TY خواهند شد.

نیروی لازم برای CPU، در مادربرد ASRock X399 Phantom Gaming از طریق یک مدار با 8 فاز رگولاتور تامین گشته و این نیرو از طریق تکنیک های دیجیتالی طراحی شده است. ظاهر آن مقداری شبیه به مادربردهای FATAL1TY است با این وجود افزون بر بخش مشخصات فنی، نمای ظاهری نیز کمی تغییر یافته است. این مادربرد دارای 8 اسلات حافظه رم است که با 128 گیگابایت رم DDR4 پر خواهد شد. حداکثر فرکانس قابل پشتیبانی توسط این مادربرد 3400 مگاهرتز است.

در بخش اسلات های توسعه، شاهد 3 درگاه PCIe 3.0 x16 هستیم. اسلات های توسعه همگی توسط فلز تقویت شده اند. برای نصب چند کارت گرافیک به صورت همزمان، فانتوم مخصوص بازی جدید این شرکت می تواند حالت های NVIDIA 3-Way SLI و AMD 3-Way CrossFireX را برای شما فراهم سازد. کنترلر صوتی Realtek ALC1220 Audio Codec به همراه مدار صوتی Creative Sound Blaster Cinema 5، سه درگاه Ultra M.2 با اتصال به PCI-E و SATA، شبکه Phantom Gaming 2.5G LAN و کنترلر Intel Gigabit LAN، پشتیبانی از فناوری روشنایی Polychrome RGB و برچسب قیمت 400 دلاری، از جمله دیگر موارد قابل اشاره در مادربرد ASRock X399 Phantom Gaming 6 به شمار می روند.