پوشش زنده وب‌سایت سخت‌افزار از کنفرانس اپل؛ مراسم رونمایی از آیفون‌های 2018
1 min read

پوشش زنده وب‌سایت سخت‌افزار از کنفرانس اپل؛ مراسم رونمایی از آیفون‌های 2018

همانطور که مطلع هستید، امشب ساعت 21:30 به وقت ایران یکی از بزرگترین رویدادهای دنیای تکنولوژی برگزار خواهد شد و اپل از آیفون های جدید خود رونمایی خواهد کرد. مانند دیگر رویدادهای بزرگ دنیای تکنولوژی، وب سایت سخت افزار این افتخار را دارد تا با پوشش زنده کنفرانس اپل در خدمت شما عزیزان باشد.

در مراسم امشب اپل به جز سه آیفون جدید که خبرهای زیادی در رابطه با آنها منتشر شده، انتظار میرود که Apple Watch سری 4 و آیپد پرو جدیدی رونمایی شود. در خصوص آیفون های 2018 شایعات بسیار زیاد است، هنوز نمی توان با قطعیت در خصوص مشخصات آنها صحبت کرد، اما این سه گوشی احتمالاً آیفون Xs، آیفون Xs Max و آیفون Xc (یا Xr) نام خواهد گرفت. پیش بینی می شود که گوشی سوم که نسخه اقتصادی آیفون (در مقایسه با آیفون های دیگر و نه برندهای دیگر) با نمایشگر 6.1 اینچی LCD باشد، کمی دیرتر از دو آیفون دیگر به بازار عرضه شود. البته شایعه شده است که آیفون Xc اولین گوشی دو سیم کارته اپل نیز باشد.

نسل 4 ساعت هوشمند اپل واچ نیز احتمالاً با قابلیت های جدید و صفحه نمایش کم حاشیه تر در مقایسه با نسل قبلی خود معرفی خواهد شد. علاوه بر این ممکن است که آیپد پرو جدید با حاشیه های کمتر و اندازه کوچکتر در این مراسم رونمایی شود. در هر حال برای اطلاع از جزئیات محصولاتی که اپل قرار است معرفی کند، باید چند ساعتی صبر کنیم.

وبلاک نویسی زنده وب‌سایت سخت افزار از کنفرانس اپل از ساعت 21:30 آغاز خواهد شد.