اولین بسته الحاقی بازی Shadow of the Tomb Raider معرفی شد
1 min read

اولین بسته الحاقی بازی Shadow of the Tomb Raider معرفی شد

شرکت اسکوئر انیکس در کنار استودیو ادیوس مونترال از اولین بسته الحاقی بازی ماجراجویی و اکشن Shadow of the Tomb Raider رونمایی کردند. این بسته الحاقی به نام The Forge شناخته شده و بازیکنان را با محیط باستانی جدیدی رو به رو می سازد.

به گفته سازندگان، لارا در بسته الحاقی نخست Shadow of the Tomb Raider به محیط باستانی جدیدی می رسند و افراد بایستی راز پنهان شده Kuwaq Yaku شخصیت منفی را در این غار یا محیط باستانی جدید، کشف کنند.

به گفته سازندگان در بسته الحاقی The Forge افراد ماجراجویی گسترده ای خواهند داشت و باید معماهایی را حل کرده و با چالش هایی مواجه شوند. در نسخه جدید Tomb Raider نیز افراد شخصیت لارا کرافت با سنی بیشتر و تجربه بزرگتر ایفا می کنند و در مناطق جنگلی مکزیک با رازی باستانی رو به رو خواهند شد.

استودیو ادیوس مونترال اطلاعات کاملی درباره این بسته ارائه نداده و اعلام شد که در نوامبر امسال برای پلی استیشن 4، پی سی و ایکس باکس وان منتشر می شود. بازی Shadow of the Tomb Raider براساس بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان، یکی از بهترین نسخه های این سری بوده و بازیکنان را با ماجراجویی های جذاب لاراکرافت رو به رو می سازند.

بازی Shadow of the Tomb Raider در سپتامبر امسال برای پلتفرم پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شد. گفتنیست اسکوئرانیکس در مجموع 7 بسته الحاقی برای این بازی جدید منتشر خواهد کرد که در هر نسخه روایت داستانی متفاوتی وجود داشته و لارا با چالشی منحصربفرد رو به رو می شود.

گذشته از آن اعلام شد میزان فروش نیز نسبت به نسخه های پیشین در هفته نخست بیشتر بوده و پیش بینی می شود رکوردشکنی هم داشته باشد. گفتنیست این بازی در اوایل سال جاری معرفی شد و در اواخر تابستان نیز دردسترس بازیکنان قرار گرفته است.