دریافت گواهینامه Max M2 و Max Pro M2 ایسوس پیش از رونمایی رسمی
1 min read

دریافت گواهینامه Max M2 و Max Pro M2 ایسوس پیش از رونمایی رسمی

ایسوس قصد دارد که با معرفی دو گوشی هوشمند، خانواده ZenFone Max را بزرگتر کند. طبق پیش بینی دو گوشی هوشمند ZenFone Max M2 و ZenFone Max Pro M2 سال آینده معرفی خواهند شد. با این حال، این گوشی‌ها حالا تأییدیه ساخت خود را دریافت کرده‌اند و ایسوس می‌تواند مقدمات معرفی آنها را در ابتدای سال آینده فراهم کند.

ظاهراً جانشینان دو گوشی ZenFone Max Pro M1 و ZenFone Max M1 در ماه می سال 2019 به بازار عرضه خواهند شد. این دو گوشی به تازگی از رگولاتوری روسی EEC گواهینامه ساخت خود را دریافت کرده‌اند. نام این دو مدل گوشی ZB633KL و ZB631KL است و البته این مهمترین نکته در رابطه با دریافت گواهینامه آنها نیست.

به نظر می‌رسد که ذن‌فون مکس ام2 و ذن‌فون مکس پرو ام2 با سیستم عامل اندروید اوریو در درون جعبه عرضه می‌شوند. با در نظر گرفتن این نکته که این گوشی‌ها بهار سال آینده در قفسه فروشگاه‌ها به فروش خواهند رسید، سیستم عامل اندروید اوریو کمی ناامیدکننده خواهد بود. اما اگر تصمیم ایسوس عوض شود و تا انتهای سال 2018 این دو گوشی را روانه بازار کند، عرضه این گوشی‌ها با اندروید اوریو چندان هم بد نخواهد بود.

متاسفانه اسناد ارائه شده توسط رگولاتوری روسیه هیچ اطلاعات اضافی دیگری در خصوص دو گوشی ذن‌فون مکس M2 و ذن‌فون مکس پرو M2 ارائه نداده است، اما با نزدیک شدن به زمان معرفی، اخبار و اطلاعات بیشتری در رابطه با این دو گوشی منتشر خواهد شد. هر چند که حالا هم دور از انتظار نیست که این دو گوشی با باتری‌هایی با ظرفیت بالا، دوربین‎های دوگانه و قیمت‌های مقرون به‌صرفه معرفی شوند.

در انتهای مطلب می‌توانید 2 تصویری که مربوط به دریافت گواهینامه گوشی‌های ZenFone Max M2 و ZenFone Max Pro M2 ایسوس، توسط سازمان رگولاتوری روسی ECC است را مشاهده بفرمایید: