سامسونگ نسخه مینی گلکسی هوم را معرفی می کند
1 min read

سامسونگ نسخه مینی گلکسی هوم را معرفی می کند

شرکت سامسونگ یکی از برندهای مطرح تولیدکننده تلفن هوشمند و دیگر دستگاه های دیجیتال محسوب می شود. این کمپانی هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی می کند و حتی اخیرا نیز شاهد رونمایی گلکسی هوم به عنوان اولین اسپیکر هوشمند کمپانی بودیم.

گلکسی هوم دارای دستیار هوشمند مجازی بیکسبی بوده و یک اسپیکرهوشمند برجسته است. گلکسی هوم توسط AKG بهینه شده و از 8 بلندگو بهره می برد. سامسونگ می گوید این اسپیکر از قدرت بالایی برخوردار بوده و می تواند عملکرد قابلی از خود نشان دهد. به تازگی مدل جدیدی از گلکسی هوم با شماره مدل SM-V310 آشکار شده که در مقایسه با SM-V510 گلکسی هوم اصلی به نظر می‌رسد یک اسپیکر مقرون به صرفه و کارآمدتر است.

این طور پیداست سامسونگ به دنبال نسخه اقتصادی گلکسی هوم می باشد اما مشخص نیست در چه زمانی به معرفی این اسپیکر می پردازد. احتمالا دستگاه از گوگل اسیستنت پشتیبانی می کند و تنها شامل بیکسبی نمی شود. انتظار داریم شرکت سامسونگ این اسپیکر را در CES 2019 یا MWC سال آینده معرفی کند.

تنها می دانیم گلکسی هوم مینی در رنگ مشکی به فروش می رسد و هیچ جزئیات دیگری از آن در دست نیست. سامسونگ قصد داشته گلکسی هوم را در سال 2019 عرضه کند اگرچه معرفی آن به تابستان 2018 بازمی گردد. قرار بود سامسونگ در SDC 2018 جزئیاتی چون تاریخ عرضه و قیمت دقیق این اسپیکر را مشخص نکرد اما خبری نشد.

احتمالا اسپیکر از اوایل 2019 با قیمتی بیش از 300 دلار به فروش می رسد. تنها باید منتظر ماند تا مشخص شود برند کره ای چه برنامه در سر دارد و آیا باید انتظار معرفی یک اسپیکر اقتصادی کارآمدی داشت یا خیر. سامسونگ در تلاش است تا محصولات مختلفی در بحث اسپیکر هوشمند به فروش برساند.