دزدی از بانک با تفنگ بازی نینتندو!
1 min read

دزدی از بانک با تفنگ بازی نینتندو!

اسلحه هایی که برای استفاده در کنار کنسول های بازی طراحی می شود، عمدتا کار شرکت های ژاپنی است. این اسلحه های الکترونیکی، از سالهای بسیار دور تا کنون وجود داشته و طراحی آنها به گونه ای است که کودکان به خوبی تفاوت آنها با یک سلاح واقعی درک نمایند. به عنوان مثال رنگ آمیزی و طراحی متفاوت این اسلحه ها، برای این منظور است که ذهن کودکان از اسلحه های واقعی فاصله گرفته و در نهایت کمترین خطر متوجه رفتارهای احتمالی باشد.

و باز هم از گذشته تا کنون، دزدی های بسیاری به صورت مسلحانه صورت گرفته است که به واقع دزدان در این سرقت ها از اسلحه های دروغین و غیر واقعی استفاده کرده اند. بسیاری از اسلحه های اسباب بازی امروزی، کاملا مشابه نمونه واقعی تولید می شوند. اما سرقت با یک اسلحه کنسولی و کامپیوتری، احمقانه ترین تصمیمی است که یک دزد می تواند بگیرد!

یک دزد ناشی و البته کم عقل در Hermosillo، مکزیک، با یک اسلحه ی NES Zapper که متعلق به شرکت "نینتندو" است، اقدام به دزدی از یک بانک کرده است. این دزد اسلحه را با چسب های مشکی پوشانده است تا رنگ آمیزی قرمز، طوسی و احتمالا نارنجی آن مشخص نشود. سارق به سرعت پس از انجام این سرقت توسط پلیس دستگیر شده و برخی از مردم و کارمندان در حین گزارش به این نکته اشاره کرده اند که به اسلحه آن مشکوک شده با این وجود نخواسته اند تا با جان خود ریسک کنند!