گوشی نوکیا 9 PureView با 5 دوربین و سنسور اثرانگشت زیرنمایشگر رویت شد
1 min read

گوشی نوکیا 9 PureView با 5 دوربین و سنسور اثرانگشت زیرنمایشگر رویت شد

تا امروز اخبار بسیار زیادی در خصوص گوشی آینده نوکیا، که احتمالاً اولین پرچمدار واقعی این برند پس از احیای دوباره باشد، منتشر شده است. حتی رندرهایی هم از گوشی Nokia 9 PureView در اینترنت منتشر شده است، اما امروز افشاگر معروف، ایوان بلس تصویر ازن این گوشی منتشر کرد که به نظر می‌رسد متعلق به تیزر رسمی آن باشد.

عکسی که در ادامه مطلب مشاهده می‌کنید، منتسب به نوکیا 9 پیور‌ویوو است که در قاب پشتی خود دوربین پنج‌گانه‌ای از برند آلمانی زایس دارد. در نمای جلویی این گوشی هم، حداقل در این تصویر خبری از ناچ، یا همان بریدگی بالای نمایشگر نیست و همانطور که مشاهده می‌کنید، این گوشی دارای سنسور اثر انگشتی در زیر صفحه نمایش خود خواهد بود. ایوان بلس در توئیت خود که این عکس را به اشتراک گذاشته، اعلام کرده که اسم رمز نوکیا 9 پیورویوو "Beholder" می‌باشد.Nokia 9 PureView

در قسمت پایین قاب پشتی این گوشی Android One حک شده است و این یعنی نوکیا 9 هم بخشی از پروژه اندروید وان خواهد بود و احتمالاً با اندروید p Pie خام عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که چیپ‌ست تعبیه شده در این گوشی اسنپدراگون 845 باشد که با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراه خواهد شد. طبق گزارشاتی که پیش‌تر در رابطه با این گوشی منتشر شده است، نوکیا 9 دارای صفحه نمایش 5.9 اینچی با نسبت ابعاد 18:9 و بدنه شیشه‌ای همراه با قاب آلومینیومی خواهد بود.

ماه آینده نمایشگاه CES از 8 تا 11 ژانویه 2019 در لاس وگاس ایالات متحده برگزار خواهد شد و می‌توان انتظار داشت که نوکیا 9 در این نمایشگاه به صورت رسمی معرفی شود، اما اگر چنین اتفاقی نیفتاد، کنگره جهانی موبایل (MWC) که پس از این رویداد و از 25 تا 28 فوریه در بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود، مراسمی است که احتمالاً باید منتظر ارائه نوکیا 9 در آن باشیم.

به‌روزرسانی: در پایان می‌توانید تیزر تبلیغاتی جدید این گوشی که تازه منتشر شده و به بسیاری از ویژگی‌های کلیدی نوکیا 9 اشاره می‌کند را تماشا بفرمایید: