طرح مفهومی گلکسی اس ۱۱ را ببینید

پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۲۰ سامسونگ تا سه ماه آتی رونمایی خواهد شد و کاربران کنجکاو دوست دارند بدانند گلکسی اس ۱۱ چه ظاهری دارد. در همین راستا طرح های مفهومی متعددی از گلکسی اس ۱۱ منتشر می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا جدیدترین طرح مفهومی گلکسی اس ۱۱ را ببینید.

طرح مفهومی گلکسی اس ۱۱

گلکسی اس ۱۱

مشخصا سامسونگ گلکسی اس ۱۱ از مورد بحث‌ترین شایعات این روزهاست. چند روز پیش، اطلاعاتی در خصوص اندازه نمایشگر، نسخه‎ی سیستم ارتباطی (4G یا 5G) و رنگ‌بندی محصولات سری گلکسی اس ۱۱ منتشر شد. اکنون رند‌های جدیدی از گوشی منتشر شده و اطلاعات تازه‌ای نیز درز کرده است.

اگرچه تا معرفی رسمی این گوشی زمان زیادی باقی مانده اما تا کنون شایعات مهم زیادی پخش شده‌اند. مهم‌ترین ادعایی که در مورد گلکسی اس ۱۱ وجود دارد این است که هیچ کدام از محصولات این سری، صفحه نمایش مسطح نخواهند داشت و همگی طراحی منحنی دارند.

سری گلکسی اس ۱۱ در سه نسخه‌ی گلکسی اس ۱۱، گلکسی اس ۱۱ پلاس و گلکسی اس ۱۱ ای عرضه خواهد شد. این پرچمداران، صفحه نمایش Super AMOLED یا SAMOLED خواهند داشت که از فرمت HDR10+ پشتبانی می‌کند.

سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی گلکسی اس ۱۱ محتمل است

قدرت پردازشی این گوشی‌ها، توسط یکی از دو چیپست اگزینوس ۹۸۳۰ یا کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ تامین خواهد شد. تمامی نسخه‌های گلکسی اس ۱۱ از نسل 4G و 5G پشیبانی می‌کنند. البته این امکان نیز وجود دارد که گلکسی اس ۱۱ ای تنها با پشیبانی از شبکه 4G ارائه عرضه شود.

چندی پیش، توسعه دهندگان XDA نشانه‌هایی از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در OneUI پیدا کردند. این موضوع ثابت می‌کند که سامسونگ در حال تولید گوشی با لنز دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است. طبق گمانه‌زنی‌ها، احتمالا سامسونگ از دوربین جدید خود در سری گلکسی اس ۱۱ استفاده می‌کند. دوربین سلفی نیز سنسور ۱۰ مگاپیکسلی خواهد داشت.

مهم‌ترین بخش از شایعات، امکان وجود اسپکترومتر در اسمارت‌فون‌های جدید سامسونگ است. این تکنولوژی که از آن به عنوان طیف سنج نیز یاد می‌شود، می‌تواند اطلاعاتی نظیر درجه حرارت و میزان قند مواد غذایی را آنالیز کرده و به کاربر ارائه کند.

اگزینوس ۹۹۰ همان اگزینوس ۹۸۳۰ است و در قلب گلکسی اس ۱۱ خواهد تپید

سری جدید سامسونگ گلکسی اس ۱۱ احتمالا اواخر بهمن ۹۸ به طور رسمی در نمایشگاه MWC2020 بارسلون رونمایی خواهد شد.

نظر شما چیست؟ گلکسی اس ۱۱ این طراحی را خواهد داشت؟ من فکر نمی کنم!

نوشته طرح مفهومی گلکسی اس ۱۱ را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.