سریال قورباغه اولین سریال شبکه نمایش خانگی هومن سیدی

سریال قورباغه نام اولین سریال در حال ساخت هومن سیدی، بازیگر و کارگردان خوش‌نام و مستعد سینمای ایران در کنار نوید محمد زاده است که زمان پخش قسمت اول احتمالا بعد از تعطیلات نوروز 1399 است.

هومن سیدی، پس از بازی در سریال گلشیفته صراحتا اعلام کرد که دیگر قصد بازی در هیچ فیلم یا سریالی که از شبکه خانگی نمایش منتشر می‌شود را ندارد.

اما این حرف در مورد کارگردانی او صدق نمی‌کند. هومن سیدی این روزها به سختی درگیر ساخت سریال قورباغه است. شاهکاری که انتظار می‌رود بتواند بالاترین حد از مخاطبین را به خود اختصاص دهد.نکته‌ی جالب توجه در مورد سریال قورباغه حضور چهره‌ی موفق این سال‌های سینما «نوید محمدزاده» است.

محمدزاده که پیش از این در فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» با هومن سیدی همکاری داشته، در سریال قورباغه حضور دارد. این نخستین باری است که نوید محمدزاده را در قالب یک سریال که از شبکه خانگی نمایش منتشر می‌شود می‌بینیم. بنابراین می‌توان انتظار یک سریال ویژه را داشت.در کنار نوید محمدزاده بازیگرانی همچون «سرکار خانم سحر دولتشاهی»، «صابر ابر»، «فرشته حسینی»، «نوید پورفرج» و خوده هومن سیدی به ایفای نقش خواهند پرداخت.

البته این تنها لیستی است که ماه‌های پیش، هنگامی که سریال قورباغه در مراحل پیش تولید قرار داشت ارائه شد و تاکنون نام‌های زیاد دیگری به این شاهکار اضافه شده‌اند.

مدیر فیلمبرداری سریال قورباغه نیز «پیمان شادمانفر» است.

خلاصه داستان سریال قورباغه

دنیا براى من جاى کوچیکىِ. بعضى اوقات فکر مى‌کنم دارم خفه مى‌شم. احساس مى‌کنم همه جا بسته است و من نمى‌تونم نفس بکشم.قورباقه شاید متفاوت‌ترین سریال ایرانی از لحاظ خط داستانی باشد. حال و هوای این داستان به گونه‌ای است که تاکنون هیچ کارگردان ایرانی پا به فضایش نگذاشته است. به دلیل ماهیت داستان برخی سکانس‌ها در کشورهای دیگر تولید شده‌اند و به تازگی تصاویری از فیلمبرداری این سریال در تایلند منتشر شده.

زمان پخش سریال قورباغه

چه زمانی این سریال منتشر می‌شود؟طبق آخرین اطلاعات، صابر ابر که یکی از بازیگران این سریال است. تصویری از سریال قورباغه منتشر کرده که اورا در کنار نوید محمد زاده می‌بینیم. نکته‌ی حائز اهمیت کپشن این تصویر است که به گونه‌ی زیر نوشته شده.

دانلود سریال قورباغه

چطور می‌توانیم این سریال را دانلود کنیم؟ خیلی راحت

همانند همیشه، ما در هکس دانلود آخرین اخبار و اطلاعات پیرامون دنیای سریال، چه سریال‌های خارجی و چه سریال‌های ایرانی را به شما عزیزان ارائه می‌دهیم. در مورد سریال قورباغه نیز به همین صورت است. در زمان عرضه این سریال شما می‌توانید از همین قسمت این شاهکار را دانلود نمایید.