مشخصات نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ پلاس لو رفت
1 min read

مشخصات نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ پلاس لو رفت

مشخصاتی از خانواده گلکسی Note 20 منتشر شده است که می تواند خوشحال‌کننده باشد و در عین حال ناراحت کننده. یکی از بزرگترین معایب پرچمدارهای دو سال اخیر سامسونگ برطرف خواهد شد اما یکی از بهترین و جدیدترین‌های آن شاید در یکی از این اعضا غائب باشد. امروز مشخصات نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ پلاس لو رفته که می تواند قابل توجه باشد.

نمایشگر گلکسی نوت ۲۰

ویژگی های اصلی سری Galaxy S20 که سامسونگ برای پرچمداران آینده خود نیاز به بهبود دارد، چیست؟ ما دریافتیم که رفرش ریت ۱۲۰ هرتز صفحه نمایش به عنوان یک دشمن باتری است و اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک در مقایسه با برخی از راه حل های نوری موجود در آنجا کمی در قسمت دست و پا گیر است. خب البته به نظر من شاید رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز باید در هر موبایل جدیدی که سال ۲۰۲۰ ارایه می شود وجود داشته باشد اما سامسونگ با من موافق نیست، حداقل در این شایعه.

خوب، راس رانگ تحلیلگر زنجیره تأمین است که این روزها اطلاعاتی را لو می دهد زیرا او امروز در مصاحبه ای با بیان اینکه سامسونگ ممکن است برای درست کردن همه اشتباهات گلکسی S20 ، S20 + و S20 Ultra اقدام به طراحی خانواده گلکسی نوت بکند. در حقیقت مراحل طراحی و توسعه مدت زیادی است که برای این دستگاه ها به پایان رسیده یا نزدیک پایان است اما اخبار آن را حالا ما از این‌سو و آن‌سو می شنویم.

این تغییرات در نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ امشب موضوع بحث ماست و از قرار معلوم شاید با مشخصات زیر برای آن روبه‌رو شویم:

  1. ۱- نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ با پنل ۶.۴۲ اینچی FHD+ و چگالی تصویر ۴۰۴ پیکسل در هر اینچ مربع، نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ شاید پنل LTPO با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و شاید پنل LTPS با رفرش‌ریت ۶۰ هرتز
  2. ۲- نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ پلاس با پنل ۶.۸۷ اینچی QHD+ و چگالی تصویر ۴۹۷ پیکسل در هر اینچ مربع، نسبت تصویر ۱۹.۳:۹ پنل LTPO با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز

به این ترتیب شاید سامسونگ تلاش کند تا نسخه پایه گلکسی نوت ۲۰ با قیمت به مراتب ارزان‌تر ارایه شود و فروش پایین گلکسی اس ۲۰ را جبران کند. به شخصه اما اگر نمایشگر ۶۰ هرتز به گلکسی نوت ۲۰ برسد آن را به عنوان گزینه خرید خوب اعلام نمی کنم.

حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر بزرگتر

یکی دیگر از شایعاتی که امیدواریم واقعیت داشته باشد، حسگراثر انگشت زیر نمایشگر بزرگتر است که ممکن است در گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ پلاس ارایه شود. به این ترتیب دیگر نیازی نیست که خیلی توجه کنید انگشت خود را کدام بخش نمایشگر می گذارید. حداقل امیدواریم این بار روی یک سوم پایین نمایشگر بتوان حساب کرد هرچند تحقق این انتظار ما کمی دور از انتظار است، حداقلر برای گلکسی Note 20.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سامسونگ بتواند گلکسی نوت ۲۰ را دستگاه جذابی کند؟

نوشته مشخصات نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ پلاس لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.