رندر سرفیس Duo برای اپراتور AT&T لو رفت

ده ماه پیش بود که مایکروسافت سرفیس دو (Surface Duo) به عنوان گوشی تاشو اندرویدی ردموندی ها رسما رونمایی شد. هر چند هنوز مشخصات کامل، قیمت و زمان عرضه آن مشخص نیست اما هفته گذشته در ترنجی خواندیم که احتمالا سرفیس دو تاریخ ۳ شهریور ۹۹ معرفی خواهد شد. از آن جا که تا تاریخ مذکور فاصله زیادی نداریم می بینیم که رندر سرفیس Duo برای اپراتور AT&T لو رفته است.

رندر سرفیس Duo

رندر سرفیس Duo

تصاویر نشان می دهد که تلفن هوشمند در حالت بسته و باز شده به چه شکل است. پنل جلویی دارای یک لوگو تمیز مایکروسافت است و هنگام باز شدن، می توانید یک فلاش در کنار دوربین را در گوشه بالا سمت راست مشاهده کنید، که یک موضوع جدید است.

این تصاویر همچنین ویجت جستجوی گوگل را در صفحه اول به همراه ویجت تاریخ و زمان نشان می دهند، با داک در پایین نمایشگر، سه برنامه Microsoft Edge ، OneNote و Outlook را در پایین نگه دارید.

این داک در صفحه دوم دارای برنامه های تلفن، پیام ها و دوربین گوگل است که صفحه اصلی آن دارای مایکروسافت و برنامه های شخص ثالث است. حضور دوربین گوگل به صورت پیش فرض روی دستگاه یک تولیدکننده ثالث تقریبا برای اولین مرتبه است که دیده می شود و خروجی خیلی خوبی را برای سخت افزار مایکروسافت به ارمغان خواهد اورد. همچنین می توانید در پوشه ها، گروه بندی برنامه های مایکروسافت و گوگل را مشاهده کنید و با یک میانبر در زیر برای باز کردن Edge و OneNote به طور همزمان و از دو صفحه استفاده کنید.

طبق این گزارش، این ویژگی “گروه های برنامه” نامیده می شود و به شما امکان می دهد یک جفت برنامه را که اغلب از آنها استفاده می کنید بطور همزمان تعیین، بنابراین می توانید هر دو را به طور همزمان باز کنید. این ویژگی را پیش از این در گلکسی های سامسونگ دیده بودیم.

ایوان بلس می گوید این مدل AT&T است، اما ما هیچ نرم افزار یا لوگویی از آن را در تلفن هوشمند مشاهده نمی کنیم. حداقل در پنل جلویی نیست.

انتظار می رفت مایکروسافت Surface Duo در ماه ژوئیه وارد بازار شود، اما این اتفاق نیفتاد. با این حال، طبق گفته های مایکروسافت، منابع قابل توجه خود را برای حضور در یک جلسه توجیهی مجازی برای Surface Duo در تاریخ ۲۲ مرداد دعوت کرده است، به این معنی که غول فناوری مستقر در ردموند می تواند گوشی هوشمند تاشو را در این ماه ارایه کند.

نظر شما چیست؟ منتظر این دستگاه هستید؟ با توجه به طراحی عجیب آن، تنها دلیلی که شاید کسی نباید به گلکسی زد فولد ۲ فکر کند و این دستگاه اندرویدی مایکروسافت را بخرد، قیمت بسیار مناسب آن باشد!

نوشته رندر سرفیس Duo برای اپراتور AT&T لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.