تاریخ معرفی وان پلاس 8T احتمالا ۲۳ مهر ۹۹ خواهد بود
1 min read

تاریخ معرفی وان پلاس 8T احتمالا ۲۳ مهر ۹۹ خواهد بود

شایعات متعددی درباره وان پلاس 8T شنیده ایم. موارد متعددی به بیرون درز کرده است که به ما اطلاعاتی در مورد گوشی هوشمند آینده ارائه می دهد. اما اطلاعاتی راجع به تاریخ عرضه OnePlus 8T وجود نداشت. امروز و به گفته یک منبع آگاه، تاریخ معرفی وان پلاس 8T احتمالا ۲۳ مهر ۹۹ خواهد بود. وی اضافه می کند که به دلیل شیوع ویروس کرونا، ممکن است تغییرات جزئی در جدول زمانی وجود داشته باشد.

وان پلاس 8T

سری T پرچمدارهای وان پلاس به عنوان پرچمدارهای نیمه دوم سال به شمار می روند. وان پلاس به طور کلی سری ‘T’ خود را در ماه سپتامبر راه اندازی می کند. OnePlus 7T در سپتامبر سال گذشته همراه با تلویزیون های اندرویدی OnePlus TV Q1 معرفی شد. سری T برخی از پیشرفت ها را نسبت به سری پرچمداران خود ایجاد کرده است و انتظار می رود در این ارایه نیز همین مورد وجود داشته باشد.

با توجه به نشت های مختلف در گذشته، OnePlus 7T می تواند دومین گوشی هوشمند از این برند باشد که دارای رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پس از OnePlus 8 Pro است. در حال حاضر استفاده از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز در حال گسترش است.

وان پلاس 8T

اخیرا برخی از رندرها و مشخصات آنلاین به بیرون درز کرده است. رندرها نشان داد که تلفن همراه با تنظیم دوربین چهارگانه L شکل در پنل پشتی عرضه خواهد شد. پنل در لبه ها منحنی است و فلاش LED درون ماژول قرار دارد. پنل جلویی دارای یک طراحی سوراخ دار در گوشه بالا سمت چپ صفحه است.

با به یادآوری برخی مشخصات شایعه شده، وان پلاس 8T ممکن است از پردازنده Snapdragon 865 بهره مند شود. این تلفن ممکن است در دو گزینه از جمله 8 + 128 و یا 12 + 256 در دسترس باشد.

از نظر اپتیکی، این گوشی ممکن است از تنظیم دوربین چهارگانه با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین زاویه باز ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و لنز پرتره ۲ مگاپیکسلی استفاده کند. در جلو ممکن است با یک ذوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی همراه باشد. OnePlus 8T ممکن است یک باتری 4500 میلی آمپری داشته باشد و از یک شارژ سریع 65W Wrap Charge برخوردار باشد. در آخر، این تلفن ممکن است از یک صفحه نمایش 6.55 اینچی Full HD + با پنل AMOLED با رفرش ریت 120 هرتز بهره ببرد.

نظر شما چیست؟ وان پلاس 8T را می پسندید؟

نوشته تاریخ معرفی وان پلاس 8T احتمالا ۲۳ مهر ۹۹ خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code