قاب شفاف Galaxy S21 Ultra طراحی دوربین را تایید کرد
1 min read

قاب شفاف Galaxy S21 Ultra طراحی دوربین را تایید کرد

تقریبا سه هفته پیش بود که اولین رندر گلکسی اس ۲۱ اولترا را دیدیم. این سری جدید موبایل های سامسونگ با طراحی متفاوت دوربین ارایه می شوند. این تغییر نسبتا قابل توجه است و در ابتدا کمی عجیب بود. کم کم با ارایه گزارش های بیشتر، این موضوع تایید شد. امروز اما قاب شفاف Galaxy S21 Ultra طراحی دوربین را دوباره تایید کرده است.

قاب شفاف Galaxy S21 Ultra

از نظر ابعادی اگر بخواهیم بگوییم، این بار گلکسی اس ۲۱ اولترا کوچکتر از گلکسی اس ۲۰ اولترا است (برخلاف گلکسی اس ۲۱ که بزرگتر از گلکسی اس ۲۰ بود). ابعاد گلکسی اس ۲۱ اولترا عنوان شده که 165.1×75.6×8.9mm است، برای مقایسه باید بگویم که ابعاد گلکسی اس ۲۰ اولترا برابر 166.9x76x8.8mm بود.

قاب پشتی گلکسی اس ۲۱ اولترا همانند گلکسی نوت ۲۰ اولترا مات خواهد بود اما شیشه دوربین براق است. این طراحی جدید سامسونگ است که بی شباهت به طراحی آیفون ۱۱ پرو (از نظر انتخاب شیشه ها) نیست.

طراحی کلی قاب دوربین تلاش دارد با یک گوشه دایره ای در جنوب شرقی کادر، طراحی متفاوتی ارایه کند. همچنین گفته می شود که این برجستگی دوربین در سمت چپ و بالا همسطح و پیوسته با فریم خواهد بود. این ضخامت آن بخش دستگاه را بیشتر نشان می دهد اما طراحی متفاوتی ارایه خواهد کرد تا دستگاه به راحتی قابل شناسایی باشد و شبیه هیچ موبایل دیگری که فعلا تولید شده است، نباشد.

قاب شفاف Galaxy S21 Ultra

قاب شفاف Galaxy S21 Ultra

قاب شفاف Galaxy S21 Ultra

همانطور که می بینید، روی لبه بالای ۲ سوراخ وجود دارد که احتمالا هر دو آن ها میکروفون باشند. به این ترتیب گلکسی اس ۲۱ اولترا حداقل ۳ یا شاید ۴ میکروفون داشته باشد.

با توجه به خمیده بودن لبه ها می بینیم که سامسونگ به طراحی لبه تخت آیفون ۱۲ بی اعتنا بوده و می خواهند دستگاهش همچنان ارگونومیک باشد. همانطور که پیش از این هم دیدیم و گفتیم طراحی قاب جلویی دستگاه همانند نسل های قبلی است اما احتمالا حاشیه آن کمتر است.

ما یک ماه پیش خواندیم که مشخصات دوربین Galaxy S21 Ultra لو رفته و شاهد دوربین ۱۸۰ مگاپیکسلی و ۲ دوربین تله خواهیم بود. همچنین سه ماه پیش بود که گفتیم نمایشگر گلکسی اس ۲۱ اولترا بزرگتر از ۷ اینچ خواهد بود. هشت ویژگی گلکسی اس ۳۰ یا همان گلکسی اس ۲۱ را نیز پیش از این مرور کرده بودیم.

نظر شما چیست؟ طراحی قاب گلکسی اس ۲۱ اولترا را می پسندید؟

نوشته قاب شفاف Galaxy S21 Ultra طراحی دوربین را تایید کرد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code