گوشی تاشو موتورولا Razr 2 احتمالا هم اندازه نسل قبلی باشد

موتورولا که تحت تملک لنوو است در حال کار بر روی نسل دوم گوشی تاشو خود بوده و انتظار داریم که این دستگاه Motorola RAZR 2 نامیده شود. برخی جزئیات جدید در توییتر حاکی از آن است که گوشی تاشو موتورولا Razr 2 احتمالا هم اندازه نسل قبلی باشد.

گوشی تاشو موتورولا Razr 2

این اطلاعات از طریق راوی یانگ، تحلیلگر نمایشگرها، از طریق یک توییت منتشر شده است. طبق گفته یانگ، وقتی صحبت از اندازه نمایشگر می شود موتورولا Razr 2 شبیه تلفن های Razr نسل قبلی خواهد بود.

انتظار می رود موتورولا همان اندازه پنل 6.2 اینچی را برای Razr 2 حفظ کند. علاوه بر این، اندازه نمایشگر خارجی موتورولا Razr 2 نیز همانند محصول نسل اول خواهد بود.

با این حال، وی هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات دیگر ارائه نداد. این واقعیت که درباره موتورولا Razr 2 اطلاعات کمی در دست است، نشان می دهد که انتشار این گوشی ممکن است مدت زمان زیادی طول بکشد.

در سال ۲۰۱۹، موتورولا گوشی نسل اول موتورولا Razr را به بازار عرضه کرد. این تلفن تقریبا دارای تمام عناصر طراحی تلفن Razr نمادین بود که در سال 2000 تولید شد. حتی یک حالت گرافیکی داشت که دکمه های آن گوشی تاشو افسانه ای را با نور پس زمینه آبی (در مدل های V3 و V3i) شبیه سازی می کرد. به راستی موتورولا ریزر V3 را به یاد دارید؟ مدل پرچمدارش V3x بود که چقدر زشت تر از دو مدل میان رده اش بود! نه؟!

متأسفانه، ریزر ۲۰۱۹ این یک دستگاه پرچمدار نبود و با یک چیپست میان رده عرضه شد.

حدود یک سال بعد، موتورولا نسخه جدیدی را با نام Motorola RAZR 5G (را که ابتدا فکر می کردیم ریزر ۲ باشد) را ارایه کرد. این تلفن با برخی پیشرفت ها همراه بود و اکنون از اتصال داده نسل بعدی یعنی 5G پشتیبانی می کند.

حقیقت اما این است که نسل اول موتورولا RAZR به دلیل قیمت پرچمدارش (در حالی که میان رده است) نمی تواند مورد توجه واقع شود. اگرچه اولین موتورولا RAZR تاشو همه خاطرات خوشایند تلفن Razr آیکونیک را به یادگار گذاشت، اما به لطف برچسب قیمت پرچمدارش، نتوانست بازار را به تلاطم بیاندازد.

مشخصات این گوشی نیز برچسب قیمت ۱۵۰۰ دلاری را توجیه نمی کند. متاسفانه شاید باید گفت که جدیدترین گزارش ها نشان می دهد که ما می توانیم عامل مشابهی برای نسل دوم موتورولا RAZR نیز داشته باشیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید نسل دوم گوشی تاشو موتورولا برای شما جذاب خواهد بود؟ چه چیزهایی باید داشته باشد که جذاب باشد؟

نوشته گوشی تاشو موتورولا Razr 2 احتمالا هم اندازه نسل قبلی باشد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code