گلکسی A32 5G سامسونگ با طراحی متفاوت لو رفت

رندرهای منتسب به قاب گلکسی A32 5G منتشر شده است و نگاهی اجمالی به طراحی احتمالی ماژول دوربین عقب گوشی هوشمند دارد. این یک طراحی جدید از سامسونگ است که به نظر جذاب و متفاوت است. ارایه این طرح جدید روی یک گوشی میان رده اقتصادی می تواند جذاب تر هم باشد.

گلکسی A32 5G

طبق آنچه در توییتر به اشتراک گذاشته شده است، این تلفن هوشمند می تواند دارای دوربین سه گانه اصلی باشد که به صورت عمودی کنار هم قرار گرفته اند. در کنار این مجموعه دو فلاش LED نیز به صورت عمودی هم قرار گرفته اند. همچنین این رندرها نشان می دهد که دکمه های تنظیم کننده صدا و حسگر اثر انگشت فیزیکی در سمت راست گوشی قرار دارند. همچنین از یک درگاه 3.5 میلی متری استفاده می شود.

گلکسی A32 5G

رندرهای قاب Galaxy A32 5G سامسونگ توسط Sudhanshu توئیت شده است. همانطور که می بینید ماژول دوربین عقب گوشی هوشمند دارای یک عنصر طراحی جدید است. این طراحی تا کنون در سامسونگ دیده نشده است. اگر به نمای بقل دستگاه نگاه کنید، سه دایره سه دوربین به صورت مجزا طراحی شده اند. دوربین ها به صورت عمودی تراز شده اند و دو فلاش LED در کنار سه دوربین قرار گرفته است.

دکمه های فیزیکی گلکسی A32 5G در سمت راست قاب دیده می شود. علاوه بر این، ما همچنین می توانیم بریدگی های کوچکی را در پایین مشاهده کنیم که احتمالاً مربوط به یک پورت 3.5 میلی متری، یک خروجی بلندگو و یک درگاه شارژ USB Type-C است.

در حالی که هیچ تأیید رسمی در مورد این تلفن هوشمند وجود ندارد، یک گزارش نشان داد که سامسونگ نام های تجاری را برای نام 9 تلفن هوشمند در سری Galaxy A که شامل سامسونگ Galaxy A32 است، ثبت کرده است.

نظر شما چیست؟ طراحی متفاوت گلکسی A32 5G را می پسندید؟ فعلا به نظر می رسد که سامسونگ هنوز کناره های دستگاه خمیده (برخلاف لبه های صاف آیفون ۱۲) را بهتر می داند و عملکرد مثبتش در ارگونومی دستگاه را می خواهد.

نوشته گلکسی A32 5G سامسونگ با طراحی متفاوت لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code