استانداردهای مهم در طراحی سایت حرفه ای

امروزه برای دیده شدن در سطح جهانی دریچه جدیدی باز شده است و اغلب افراد به دنبال شیوه های نو جهت دیده شدن هستند. یکی از این شیوه ها طراحی سایت است. با داشتن یک سایت خوب بسیاری از مشکلات شما برای دیده شدن خدمات و یا کسب و کارتان حل شده و می توانید به سرعت در مسیر پیشرفت قرار بگیرید. طراحی سایت، کاری تخصصی است که با سپردن آن به متخصصان در این حوزه می توان به داشتن سایتی باکیفیت امیدوار بود. داشتن سایتی زیبا، جذاب و منظم از ویژگی های یک سایت است که در نگاه اول مخاطب را به سمت خود جذب خواهد کرد.

برای این که مخاطبان شما در سایت بمانند و از خدمات شما استفاده کنند، بهتر است یک سایت با کارایی خوب و طراحی کاربری آسان داشته باشید. طراحی سایت شما باید هدف شما را از آن سایت مشخص کند و نشان دهد کسب و کار شما چیست و یا چه خدماتی ارائه می دهید؟ طراحان سایت با توجه به تخصص و تجربه خود در این زمینه به راحتی می توانند سایت مورد نظر شما را طراحی نمایند. بسیاری از افراد دوست دارند بدانند یک سایت خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ در ادامه با ویژگی های یک سایت حرفه ای آشنا خواهید شد.

ویژگی های یک سایت حرفه ای و استاندارد

آن چه که رتبه سایت شما را در صفحه گوگل بالا می برد و باعث می شود بهتر دیده شوید، وجود ویژگی ها و امکانات سایت شماست تا بتوانید به راحتی فعالیت کنید و در کوتاه ترین زمان به نتایج دلخواه خود برسید. در ادمه با ویژگی های یک سایت خوب و کاربردی آشنا می شویم:

داشتن طرح و نقشه راه استاندارد

یک سایت خوب مستلزم داشتن طرح و نقشه راه استاندارد است تا کاربر به محض ورود به سایت متوجه عملکرد وب سایت و کاربرد قسمت های گوناگون آن شود. این ویژگی باعث می شود در نظر کاربران مقبول افتد و امتیاز خوب در سئو سایت شما خواهد داشت.

ارائه اطلاعات با اهمیت مربوط به کسب و کار در بخش های مهم سایت

بهتر است در وب سایت خود اطلاعات مهمی که مرتبط با خدمات یا محصولاتتان است را در صفحه اصلی قرار دهید، چرا که کاربران در وهله اول به دنبال آن ها هستند. نمایش این اطلاعات در صفحه اصلی و ارجاع ندادن کاربران با لینک های مشابه، از کلافه شدن آن ها پیشگیری نموده و زودتر به هدفشان می رساند. به عنوان مثال در وب سایت رستوران، کاربر به دنبال منوغذا، ساعات فعالیت، فضای رستوران و آدرس آن است و به قسمت های دیگر توجه زیادی نمی کند.

نمایش اطلاعات تماس با ما در صفحه اصلی

در طرا حی سایت بهتر است اطلاعات تماس با ما را در صفحه اصلی و در دسترس کاربر قرار دهید تا به آسانی بتواند با شما تماس بگیرد. برای این کار، را های تماسی را در وب سایت قرار دهید که همواره به آن ها پاسخگو باشید. اگر قادر به پاسخگویی و دسترسی دائم نیستید، بهتر است از قرار دادن اطلاعات تماس اجتناب کرده و فقط ایمیل خود را قرار دهید. از ایمیلی استفاده کنید که دارای دامنه باشد و از gmail و یا ایمیل های شخصی هرگز استفاده نکنید.

نام گذاری صریح برای منو ها و لینک ها

استفاده از نام های مشخص و خوانا برای منو ها و لینک ها، کاربر شما را آسوده خواهد کرد و او را از سرگردانی نجات خواهد داد. سعی کنید در لینک دهی نوشته لینک معلوم باشد که برای ورود به کدام صفحه و انجام چه کاری است.

امنیت

از دیگر ویژگی های مهم وب سایت حرفه ای انیت است. در طراحی وب سایت کسب و کار های مهم باید به نکات تمنیتی بیشتر توجه شود. برای افزایش امنیت سایت خود، می توانید یک گواهی امنیت ssl را بر روی وب سایت خود قرار دهید. با این کار اعتماد کاربران به وب سایت شما افزایش خواهد یافت.

امکان انتشار مطالب و خدمات سایت در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی در بازاریابی و رونق کسب و کار شما نقش بسیار مهمی ایفا می کنند. پس در وب سایت خود فرصتی را مهیا کنید تا کاربر در صورت علاقه، قادر باشد صفحه مورد نظر خود را در شبکه اجتماعی دلخواهش به اشتراک بگذارد.

نمایش وب سایت سازگار با موبایل

امکان نمایش مناسب وب سایت در موبایل از دیگر ویژگی های وب سایت خوب است. طراحی سایت باید با ابعاد نمایشگرهای گوناگون متناسب باشد تا همه کاربران بتوانند به راحتی از وب سایت شما بازدید نمایند.

قرار دادن صفحه سوالات متداول در وب سایت

همواره سوالات متداول برای کاربران وجود دارد که برخی از این سوالات تکراری است شما با گردآوری این سوالات و دادن پاسخ ها مناسب و کوتاه به آن ها در یک صفحه تحت عنوان صفحه سوالات متداول، می توانید این نیاز کاربران را تامین نمایید.

جمع بندی

طراحی سایت در حال حاضر به عنوان دریچه ای مناسب برای بهتر دیده شدن کسب و کارهای مختلف است. افراد می توانند با طراحی سایت حرفه ای و استاندارد به موفقیت در زمینه کاری خود برسند. شرکت های مختلفی در این زمینه فعالیت می کنند که از مهمترین آن ها می توان به شرکت CMS IRAN اشاره کرد. شرکت CMS IRAN با سابقه درخشان خود در زمینه طراحی انواع سایت ها توانسته است ضمن ارائه خدمات بهتر، رضایت مشتریان خود را به دست آورد. این شرکت در نظر دارد پس از طراحی سایت علاوه بر پشتیبانی 12 ماهه، آموزش های لازم را به مشتریان خود بدهد. اگر تمایل به داشتن سایت و رونق گیری خدمات و یا کسب و کار خود دارید بهتر است با مراجعه به سایت cms-iran.com گام اول را بردارید. این شرکت با بهره گیری از قوی ترین کنترل پنل ایران، بهترین سایت ها را طراحی می کند و به موقع در اختیار مشتریان می گذارند.

نوشته استانداردهای مهم در طراحی سایت حرفه ای اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code