ارسال بدون وقفه کالا از فروشگاه آنلاین مانتراسل و کالادات در 14 روز تعطیلی

فروشگاه‌های اینترنتی مانتراسل و کالادات در 14 روز تعطیلی پیش رو بدون وقفه به سرویس دهی به کاربران محترم خود ادامه می‌دهند.

گروه بازرگانی مانترا با هدف ارائه سرویس و خدمات همیشگی خود و مشتری مداری در ایام تعطیلات کرونایی پیش رو به کار شبانه روزی خود ادامه داده و کالاهای خریداری شده را در کمترین زمان ممکن به دست مشتری می‌رساند.

فروشگاه آنلاین مانتراسل که تخصص در فروش گوشی هوآوی دارد به نشانی اینترنتی https://mantrasell.ir به عنوان پارتنر اصلی هوآوی در ایران و فروشنده محصولات اصلی هوآوی، جشنواره فروش خود را با عرضه جدیدترین محصول هوآوی یعنی گوشی Y9a ادامه می‌دهد.

این گوشی با داشتن دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و شارژ سریع 40 واتی از بهترین گوشی‌های میان رده تازه ورود به بازار ایران است که در مانتراسل به طور اختصاصی عرضه می‌شود.

گفتنی است فروشگاه مانتراسل به 1500 خریدار اول این گوشی که به رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه شده، هدیه می‌دهد.

سایر گوشی‌ها، تبلت، لپ تاپ و لوازم جانبی اصلی هوآوی را می‌توانید در فروشگاه مانتراسل بخرید و در ایام تعطیلات کرونایی 14 روزه پیش رو، درب منزل دریافت کنید.

بر این اساس گوشی‌های هوآوی زیر قیمت بازار و با تخفیف 3 درصدی، گوشی‌های سامسونگ با تخفیف 2 درصدی و گوشی‌های آیفون اپل با تخفیف 2 درصدی قابل خرید هستند.

گفتنی است دو فروشگاه مانتراسل و کالادات بدون وقفه و تعطیلی در ایام تعطیلات اجباری کرونایی در خدمت هم وطنان آنلاین است و بلافاصله پس از خرید و ثبت سفارش، محصول خریداری شده را به دست مشتری خواهد رساند.

نوشته ارسال بدون وقفه کالا از فروشگاه آنلاین مانتراسل و کالادات در 14 روز تعطیلی اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code