عکس جعبه شیائومی Mi 11 احتمال حذف شارژر را قوت بخشید
1 min read

عکس جعبه شیائومی Mi 11 احتمال حذف شارژر را قوت بخشید

خانواده شیائومی Mi 11 به طور رسمی در تاریخ ۸ دی ۹۹ عرضه می شود. در حالی که بیشتر مشخصات این مجموعه در حال حاضر مشخص است، اما همچنان اطلاعات بیشتری برای لو رفتن وجود دارد. امشب عکس جعبه شیائومی Mi 11 احتمال حذف شارژر را قوت بخشیده است.

عکس جعبه شیائومی Mi 11 در مقایسه با آیفون ۱۲

جدیدترین گزارش این است که سری شیائومی Mi 11 ممکن است مانند سری 12 آیفون با شارژر درون جعبه همراه نباشد. این گمانه زنی ها از تصویر لو رفته از جعبه شیائومی Mi 11 نشآت گرفته که توسط DigitalChatStation منتشر شده است. این جعبه با جعبه آیفون ۱۲ در کنار هم قرار گرفته و از نظر ابعادی تفاوت زیادی ندارد.

مقایسه جعبه آیفون ۱۲ با شیائومی Mi 11

با این وجود جعبه شیائومی Mi 11 کمی طولانی تر و ضخیم تر است. اگرچه این گزارش ابعاد دقیق جعبه ها را بیان نکرده است، اما شباهت آنها در اندازه باعث ایجاد گمانه زنی هایی در مورد عدم وجود شارژر در سری Xiaomi Mi 11 می شود.

بعد از سری آیفون ۱۲، حدس و گمان هایی مبنی بر عدم عرضه شارژر سری Galaxy S21 وجود دارد. اگر سری Mi 11 و سری Galaxy S21 با شارژر در جعبه عرضه نشوند، مطمئن باشید که این یک روند در صنعت گوشی های هوشمند خواهد بود. با این حال، هیچ تأیید رسمی وجود ندارد که Mi 11 با شارژر همراه نخواهد بود، بنابراین نمی توانیم چیزی را به طور قطع بگوییم.

شیائومی با سری Mi 11 سطح پرچمداران خود را به مرحله بعدی می رساند. این سری آغاز یک دهه جدید برای شیائومی است و سری Mi 11 دارای ویژگی های جالب توجه است. در وهله اول، این اولین گوشی هوشمندی است که از پرچمدار Snapdragon 888 استفاده می کند و یک دوره منحصر به فرد خواهد داشت. همچنین، این دستگاه با عکاسی محاسباتی جدید که موفقیت جدیدی در تصویربرداری پیشرفته به ارمغان می آورد، بخش دوربین خود را بهبود می بخشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید شیائومی شارژر را درون جعبه قرار خواهد داد تا طعنه قوی به اپل بزند یا در نهایت این همان آینده شوم (!) بازار موبایل است که لوازم جانبی همراه دستگاه ارایه نمی شود.

نوشته عکس جعبه شیائومی Mi 11 احتمال حذف شارژر را قوت بخشید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code