استخدام نویسنده در ترنجی 🎉 : پاره وقت و فعالیت در زمینه مورد علاقه شما
1 min read

استخدام نویسنده در ترنجی 🎉 : پاره وقت و فعالیت در زمینه مورد علاقه شما

عصر جمعه‌تون بخیر! همونطور که می دونید ترنجی در حال گسترش زمینه های فعالیتش هست و دوست داریم که دوستان جدیدی به گروه ما بپیوندند. این کار کمی سخت و کند پیش می رود و اگر و نقد و بررسی های ما را خوانده باشید، دلیلش را احتمالا خوب می دانید! امروز می خواهم درباره استخدام نویسنده در ترنجی به صورت پاره وقت و فعالیت در زمینه مورد علاقه شما (البته اگر در حیطه موارد مورد نظر ما باشه) صحبت کنم. اگر این مطلب را می خوانید و توانایی ویژه ای در نوشتن به خصوص در زمینه های فناوری، بازی، فیلم و سریال، خودرو، آموزش، نجوم، پزشکی و … دارید با ما ارتباط بگیرید و یا اگر کسی را می شناسید که علاقه مند باشد، حتما به او اطلاع بدهید که با ما در ارتباط باشد.

استخدام نویسنده در ترنجی

اگر وب سایت ما را دنبال کرده باشید، می توانید با غلظت زیادی روی فناوری و بخش گجت های هوشمند عموما همراه، متمرکز است. ما خیلی دوست داریم که تنوع مطالب را افزایش دهیم. همچنین در همین زمینه بتوانید کیفیت و پوشش حداکثری اخبار را داشته باشیم.

ترنجی نامی شناخته شده در زمینه اخبار فناوری به زبان فارسی است که ۱۲ بهمن ۹۹ تولد ۷ سالگی خود را جشن خواهد گرفت. اگر وب سایت داشته باشید یا وب سایت های مختلف را دنبال کنید می دانید که کمتر نمونه موفقی وجود دارد که بتواند پیوسته به کار خود ادامه دهد. قطعا در این بازه بالا و پایین های مختلفی وجود داشت که به لطف خدا و همراهی شما آن ها را پشت سر گذاشتیم. حالا می خواهیم که پایه ترنجی را قوی تر از پیش کرده و با نویسنده های متنوع و نظرات مختلف، این جا را به محلی غنی تر برای ارتقا تفکر کاربر و کمک به وی ، تبدیل کنیم.

شرایط نویسندگی در Toranji

شرایط نویسندگی در ترنجی از خیلی جهات یسیار منعطف خواهد بود و محور اصلی آن “علاقه مندی” به انجام کار است. ما محدودیت سنی، جنسی، جغرافیایی، ملیتی و مذهبی نداریم. شما صرفا بر اساس رفتار حرفه ای و کیفیت کار سنجیده خواهید شد. همچنین کار به صورت دورکاری و پاره وقت است.

تنها چیزهایی که شما نیاز دارید، یک دستگاه قابل اتصال به اینترنت و توانایی تایپ متن است و ذهنی که دوست دارد فناوری، بازی، خودرو، نجوم، پزشکی یا هر زمینه ای که دوست دارد را درک کند و به دیگران بشناساند.

حداقل های مورد نیاز برای نویسندگی در ترنجی عبارت است از:

  1. ۱- تسلط به زبان انگلیسی
  2. ۲- آشنایی با وردپرس
  3. ۳- تلاش برای شکل دادن آینده خودتان ✨

من هم که اینجا هستم خودم روزگاری خواننده وب سایت های فناوری بودم و بنا به علاقه ام، تلاش هایم و لطف خدا به اینجایی که هستم رسیده ام پس فکر می کنم بتوانیم جوی بسیار نزدیک تر و به دور از حاشیه های کاغذبازی طور و سلسله مراتب غیر لازم داشته باشیم.

راه های درخواست برای نویسندگی در ترنجی

لطفا فقط و فقط از طریق واتس اپ شماره ۰۹۱۰۵۶۶۶۶۰۵ اطلاعات زیر را برای من ارسال کنید:

  1. ۱- مشخصات فردی
  2. ۲- زمینه مورد علاقه برای نویسندگی و وقت آزاد روزانه
  3. ۳- رزومه کاری، البته اگر دارید

امیدوارم که بتوانم بستری برای رشد دادن علاقه مندان به فناوری و دیگر زمینه ها در اکوسیستم زبان فارسی فراهم کنم و شما هم با اراده خود بتوانید آینده مورد نظر خود را رقم بزنید.

نوشته استخدام نویسنده در ترنجی 🎉 : پاره وقت و فعالیت در زمینه مورد علاقه شما اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code