گوشی‌های تاشو اوپو، شیائومی و ویوو اواخر امسال معرفی می‌شوند
1 min read

گوشی‌های تاشو اوپو، شیائومی و ویوو اواخر امسال معرفی می‌شوند

در اوایل ماه ژانویه 2021، تصویری مبنی بر گوشی تاشو شیائومی با رابط کاربری MIUI 12 دیده شد. از زمان منتشر شدن این عکس، شایعات شدت گرفتند و بر معرفی این دستگاه تا پایان سال جاری دلالت داشتند. امروز، گزارشی دیگر نشان می‌دهد که سایر توسعه دهندگان چینی تلفن‌های اندرویدی، مانند اوپو و ویوو، قصد عرضه نسل انعطاف پذیر گوشی‌های خود را دارند؛ که شاید امسال معرفی شوند.

تصویر لو رفته از گوشی تاشو شیائومی

تصویر لو رفته از گوشی تاشو شیائومی

طبق گفتۀ افشاگر معروف، Digital chat station، شیائومی، اوپو و ویوو درحال برنامه ریزی برای این پروژه هستند؛ که احتمالا تا اواخر سال 2021 این نسل از گوشی‌ها را به بازار عرضه کنند. علاوه بر این، افشاگر دیگری از طریق Weibo نیز به همین موضوع اشاره داشت. گوشی تاشو شیائومی که داخل ایستگاه مترو در چین دیده شد، برخلاف حق اختراع‌های این شرکت از نمایشگری بزرگ‌تر استفاده می‌کرد. به نظر می‌رسد که این تلفن، صرفا طرحی اولیه بوده که از مکانیزم لولایی مانند گلکسی Z Fold 2 بهره می‌بُرد. رابط کاربری MIUI 12 نیز از مشخصات نرم افزاری این گوشی به شمار می‌رفت که در تصویر فوق دیده شده بود.

تاکنون، ویوو و اوپو هیچ اطلاعاتی مربوط به گوشی‌های تاشو خود را منتشر نکرده اند. بنابراین، از مشخصات، ظاهر و حتی نام آن‌ها اطلاعی نداریم. هرچند شایعه شده است که اوپو، در این تلفن خود از همان مکانیزم لولایی که در گلکسی Z Fold 2 بکار گرفته شده بود، استفاده می‌کند.

اطلاعات افشا شده از Digital chat station

اطلاعات افشا شده از Digital chat station

به غیر از این اطلاعات، بد نیست نگاهی به گزارشی دیگر بیندازیم. افشاگر دیگری در Weibo به تولید انبوه نمایشگرهای تاشو توسط سامسونگ اشاره داشت؛ که برای خارج از کره جنوبی برنامه ریزی شده بود. این افشاگر همچنین افزود که این تصمیم، می‌تواند بازار تلفن‌های تاشو را دگرگون کند. در نتیجه، کمپانی‌های دیگر از این نمایشگرها در محصولات خود استفاده کرده و این محصولات، بیش از پیش به فروش می‌رسند. متاسفانه این گزارش از سوی منبع معتبری تایید نشده است؛ بنابراین باید صبر کرد تا واقعیت این ماجرا مشخص شود.

نظر شما درباره گوشی‌های تاشو چیست؟

نوشته گوشی‌های تاشو اوپو، شیائومی و ویوو اواخر امسال معرفی می‌شوند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code