گوشی گیمینگ بلک شارک ۴ پرو با ۱۲ گیگابایت حافظه لو رفت
1 min read

گوشی گیمینگ بلک شارک ۴ پرو با ۱۲ گیگابایت حافظه لو رفت

گوشی بلک شارک ۴ پرو محصول بعدی گیمینگ شیائومی خواهد بود. امروز Black Shark 4 Pro با ۱۲ گیگابایت حافظه رم لو رفته است. با توجه به قیمت عموما اقتصادی این سری گیمینگ شیائومی می توان گفت که دلگرم کننده است.

بلک شارک ۴ پرو

یک تلفن هوشمند از برند Black Shark با اسم رمز “kaiser” یا همان “قیصر” و دارای کد مدل KSR-A0 هفته گذشته در کنسول گوگل پلی لو رفت. این دستگاه مجهز به صفحه نمایش +FullHD و 8 گیگابایت رم بود و احتمالاً Black Shark 4 باشد. حالا و در حالی که منتظر تاریخ رسمی عرضه آن هستیم، یک گوشی Black Shark دیگر با نام مدل PRS-A0 و نام رمز “penrose” در کنسول گوگل پلی ظاهر شده است.

بلک شارک ۴ پرو

گوشی PRS-A0 که گفته می شود احتمالا Black Shark 4 Pro است، با اندروید ۱۱ و ۱۲ گیگابایت رم در کنسول گوگل پلی لیست شده است. جالب است که رزلوشن نمایشگر آن همچنان FHD+ است. تراشه با مدل SM8250 دیده شده است که اسنپدراگون 865 می شود اما این می تواند یک اشتباه باشد. ما پیش از این Black Shark 4 را دیدیم که احتمالاً دارای یک اسنپدراگون ۸۸۸ باشد اما با تراشه Snapdragon 835 در کنسول Google Play در لیست قرار گرفت.

لیست کنسول گوگل پلی همچنین شامل تصویری از PRS-A0 است که نشان می دهد تلفن هوشمند دارای یک دوربین سلفی در راستای مرکز صفحه نمایش است. همچنین می توانید دکمه هایی را در قاب سمت چپ و راست تلفن مشاهده کنید. مورد سمت چپ می تواند تنظیم کننده میزان صدا باشد و موارد سمت راست می توانند دکمه های سحت افزاری اختصاصی برای بازی باشند.

مشخص نیست که آیا PRS-A0 واقعاً Black Shark 4 Pro است زیرا طبق این لیست از یک صفحه نمایش FullHD+ برخلاف Black Shark 3 Pro که با پنل +QHD ارائه می شود، پشتیبانی می کند.

جزئیات در مورد PRS-A0 کم است، اما ما می دانیم که KSR-A0 ، که Black Shark 4 است، با صفحه نمایش 6.67 اینچ ، باتری 4500 میلی آمپر ساعت و شارژ 120 وات ارائه می شود.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی گیمینگ جدید شیائومی هستید؟

نوشته گوشی گیمینگ بلک شارک ۴ پرو با ۱۲ گیگابایت حافظه لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code