پرفروش و محبوب ترین های اوریفلیم Oriflame را می شناسید؟
1 min read

پرفروش و محبوب ترین های اوریفلیم Oriflame را می شناسید؟

بعد از تحقیقی که انجام دادیم لیستی از پر فروش ترین محصولات و لوازم آرایشی بهداشتی های اوریفلیم سوئد را برای شما لیست کردیم منبع ما در این لیست فروشگاه اینترنتی شیکولات بوده است. این محصولات بر اساس تعداد فروش، محبوبیت، نظرات و امتیاز دهی کاربران رتبه بندی شده است. اگر بجز این فهرست محصول دیگری از اوریفلیم را دوست دارید و از آن راضی بوده اید در قسمت نظرات برای ما ارسال کنید. با تشکر

رتبه ۱: اسپری مو اوریفلیم هیریکس CC Hair

Advanced Care CC Hair Beautifier Multi Treatment Spray

مزیت های فوق العاده فراوان اسپری سی سی اوریفلیم، حفاظت، تغذیه و زیبایی مو همه در یک محصول گنجانده شده است. بدون نیاز به شستشو و مراقبت های ویژه می توان از این محصول استفاده کرد. اسپری مو cc اوریفلیم یک کرم چند منظوره می‌باشد و مزایای شگفت انگیزی دارد. دارای فرمول جدید،که نرم و بدون چربی ، مناسب برای استفاده مکرر می‌باشد. اسپری زیبا کننده موی سی سی هایرکس کمک می کند که مو از درون تغذیه شود، موهای اسیب دیده را دوباره زنده و شاداب می کند، و همچنین شانه زدن موها را آسان می کند.حجم اسپری 150 میلی لیتر می‌باشد. اسپری موی هیریکس برای تمام انواع مو و به ویژه موهای خشک و گره دار مناسب است. این محصول برای انواع موهابه خصوص برای موهای آسیب دیده، رنگ شده، ضخیم و زبر بسیار مناسب است. کرم موی سی سی اوریفلیم به شما کمک می کند تا به آسانی موها را بدون نیاز به شست و شو برای طولانی مدت تغذیه وتقویت کنید و باعث افزایش درخشندگی و سلامت موها می شود. اسپری سی سی اوریفلیم برای همه انواع مو و خشک, چرب, معمولی, رنگ شده, فر و مجعد, آسیب دیده و گره دار مناسب است.

کرم رفع تیرگی دورچشم هیدرا اپتیمالز اوریفلیم

Hydra Seeing is Believing Eye Cream All Skin types

کرم رفع تیرگی دورچشم سینک بسیار ایده آل و مناسب جهت از بین بردن تیرگی ، پف و گودی های سیاهی دور چشم می‌باشد ، این محصول از ترکیب عناصر طبیعی و کافئین تهیه شده است ، پوست ناحیه ی دور چشم را آبرسانی و تغذیه کرده و اینگونه مانع از ایجاد چروک و پیری زود رس ناحیه ی دور چشم شما میشود ، مناسب برای انواع پوست و همه ی سنین می‌باشد. کرم رفع تیرگی دورچشم با فرمولی قدرتمند با قدرت آبرسانی بالا و اکسیژن فعال که اکسیژن کافی را به پوست دورچشم می‌رساند. پف زیر چشم را کاهش می دهد و حلقه تیره دور چشم را کم رنگ می کند. و چروکهای ریز را از بین می برد. حاوی کافئین مناسب همه سنین و همه نوع پوست. خرید کرم رفع تیرگی اوریف لیم

ژل تقویت کننده و حالت دهنده مژه و ابرو اوریفلیم مدل دوان

Oriflame The ONE Lash & Brow Conditioning Gel

ژل تقویت کننده و حالت دهنده مژه و ابرو اوریفلیم Oriflame مدل The One محصولی مناسب برای مژه و موهای شماست. برای بالا بردن قدرت تقویت مو این محصول یکی از بهترین گزینه هاست چرا که حاوی پانتنول و بیوتین (ویتامین ب 8) و دیگر مواد مغذی است که ابروها و مژه های نازک و ضعیف را تقویت می کند و همچنین مژه های کم پشت را بهبود می بخشد. از مزیت‌های استفاده از این محصول جلوگیری از ریزش، افزایش رشد و استحکام مژه و ابرو میباشد. این ژل کاملا گیاهی بوده و بدون ایجاد حساسیت رشد و تغذیه موی شما را در پی خواهد داشت. ویتامین‌های موجود در این محصول برای مژه و ابروها بسیار ضروری هستند. ژل تقویت کننده ابرو اوریفلیم برای افرادی که مژه ها و ابروهای نازک دارند مناسب است.

تونر پاکسازی کننده پوست چرب لاو نیچر اوریفلیم

Purifying Toner with Organic Tea Tree & Lime

اوریفلیم برند سوئدی می باشد که هم در دنیا و هم در ایران طرفداران خاص خود را دارد. اوریفلیم Oriflame توسط دو برادر به نام های رابرت و یوناس در سال 1967 در زمینه تولید لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست و مو شروع به کار نمود که در مدت کمی به پیشرفت های بسیاری رسید. یک پاک کننده فوق العاده برای پوست های جوش دار و چرب تونر پاکسازی کننده صورت اوریفلیم است. این محصول حاوی عصاره درخت چای و لیمو میباشد و خاصیت ضد عفونی کننده و رطوبت رسانی به پوست را دارد. این محصول مناسب همه سنین است و پوست چرب و مستعد جوش را به خوبی پاکسازی می کند. با مصرف این محصول چربی های زائد، آلودگی ها و سلول های مرده از سطح پوست به طور کامل پاک گردیده و از بروز جوش های سر سیاه جلوگیری می شود. همچنین پوست برای استفاده از لوسیون اماده می شود. شما می توانید با خیال راحت از سایت شیکولات محصولات اورجینال اوریفلیم را تهیه و استفاده نمایید. خرید تونر پاکسازی اوریفلیم

تونر پاک کننده و شاداب کننده اوریفلیم هیدرا اپتیمالز

Oriflame Hydra Refreshing Toner All Skin types

تونر هیدرا اپتیمالز اوریف لیم Oriflame Optimals Hydra Refreshing Toner All Skin types بدون الکل که به خوبی تمام آثار باقی مانده از آرایش و آلودگیهای محیطی را از پوست صورت حذف می کند و سلول های مرده پوست را از بین می برد. با استفاده از این تونر پوست برای جذب بهتر کرم های روز و شب آماده می شود. تونر پاک کننده و شاداب کننده اوریفلیم شامل مواد معدنی سوئدی، عصاره گل ختمی و ویتامین C می باشد. برای استفاده، صبح و شب پس از شستشوی پوست، پنبه را به مقدار مناسب از این تونر آغشته کرده و پوست را تمیز کنید.

کرم روشن کننده دور چشم ایون اوت اپتیمالز اوریفلیم

Oriflame Even Out Perfecting Eye Cream

کرم روشن کننده دور چشم اوریفلیم حلقه های تیره دور چشم را کم می کند و به کاهش پف چشم کمک شایانی می کند و لک های اطراف چشم را از بین می برد . این کرم شامل ترکیبی از گیاهان وحشی سوئدی عامل روش کننده فعال (Luminlight) و کافئین و مناسب برای همه انواع پوست می باشد.

درباره اوریف لیم

این شرکت بین المللی توسط دو برادر سوئدی به نام های رابرت و یوناس آف یوکنیک تاسیس شده و طبق اظهارات خود این شرکت درآمدی بیش از یک میلیارد یورویی در سال دارد همچنین هفت هزار (7000) کارمند در سراسر جهان برای پیشرفت اوریفلیم تلاش می‌کنند. این شرکت در پنج کشور جهان کارخانه دارد.

افتخارات اوریفلیم در طی سال‌ها

  • اوریفلیم برترین شرکت فروش از نوع نتورک مارکتینگ در اروپا است.
  • اوریف لیم در ۶۰ کشور جهان نمایندگی رسمی دارند.
  • این شرکت بیش از سه میلیون شریک تجاری و فروشنده در سراسر جهان دارد و هرروز تعداد آن‌ها درحال افزایش است.
  • تا به‌حال هیچوقت تست حیوانی (GMO) انجام نداده و انجام نخواهد داد این یکی از مهم ترین اصل‌های اوریفلیم است.
  • اولین شرکت خارجی وارد شده به بورس لندن.
  • بیش از صد دانشمند در مراکز تحقیق و توسعه اوریفلیم درحال فعالیت هستند.
  • عضو سازمان جهانی کودکان از سال 1999 برای حمایت از کودکان به خصوص دختران نیازمند به حمایت.

استاندارد محصولات اوریفلیم

  • اول از همه رعایت قوانین سخت‌گیرانه اروپا (لازم به ذکر است در اتحادیه اروپا حتی میوه‌های صادره از کشور‌های دیگر درصورت استفاده از کمترین مواد هورمونی و شیمیایی به کشور مبدا بازگردانده می‌شوند) یک شرکت لوازم آرایشی باید بالاترین کیفیت را داشته باشد تا بتواند در اروپا فعالیت کند.
  • در تمام محصولات از عصاره‌های طبیعی استفاده شده.
  • هرگز از تست حیوانی برای آزمایش محصولات استفاده نشده این نکته برای حامیان محیط زیست و حتی همه ما بسیار مهم و با ارزش است!
  • آزمون‌های سخت‌گیرانه و موشکافانه‌ی سلامت و بی‌خطری برای انسان و محیط زیست.

نوشته پرفروش و محبوب ترین های اوریفلیم Oriflame را می شناسید؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code