تولید گلکسی نوت سامسونگ متوقف نمی شود اما امسال منتظر آن نباشید
1 min read

تولید گلکسی نوت سامسونگ متوقف نمی شود اما امسال منتظر آن نباشید

خب انگار هر چه به آغاز سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ میلادی نزدیک می شویم شایعات آرام آرام رنگ واقعیت به خود می گیرند و طبق گزارشات، امسال نباید منتظر معرفی سری جدیدی از گلکسی نوت سامسونگ باشیم. بر اساس اعلام رسمی این شرکت، امسال خبری از معرفی این سری نخواهد بود اگر چه تولید گلکسی نوت به طور کامل متوقف نمی شود.

تولید گلکسی نوت سامسونگ

پیش از معرفی رسمی گلکسی اس ۲۱، بسیاری حدس می زدند سامسونگ نسخه اولترا این سری را با پشتیبانی از قلم S Pen عرضه می کند. گمانه زنی ها در آن زمان درست از آب در آمد اما سوال مهمی که بلافاصله پس از آن ایجاد شد که “پس سرنوشت سری نوت چه خواهد شد؟ آیا این حرکت سامسونگ دلیلی است بر توقف تولید این سری از گوشی های این شرکت است یا اضافه شدن این آیتم صرفا برای کمک به فروش بیشتر اس ۲۱ اولترا بوده است!”

سامسونگ اما هیچ صحبتی از عدم عرضه گلکسی نوت ۲۱ به زبان نیاورد تا به امروز که پس از گذشت حدود دو ماه از معرفی سری اس، بالاخره به شایعات گلکسی نوت واکنش نشان داده و سران شرکت تصمیم خود را صراحتا بیان می کنند.

تولید گلکسی نوت

به گزارش خبرگزاری کره ای DDaily و در پنجاه و دومین جلسه سهامداران، مدیر عامل سامسونگ الکترونیک، دون-جینگ کو، رسماً تأیید کرد که امسال هیچ دستگاهی از سری گلکسی نوت عرضه نخواهد شد. در ادامه به بخشی از صحبت های این مقام بلند پایه می پردازیم:

“ما پشتیبانی از قلم S Pen را در گلکسی اس ۲۱ اولترا به کار بردیم و در نتیجه برای ما و شرکت مشکل است که در نیمه دوم سال هم سری گلکسی نوت را با این ویژگی عرضه کنیم.” همچنین در پاسخ به علت این تصمیم می افزاید “اختلاف بین عرضه قطعات و تقاضا در بخش تولید زیاد است. ما هر روز صبح مشکل تأمین قطعات را بررسی می کنیم. نمی توان گفت این مشکلات به صورت کامل حل می شود، بنابراین این تصمیم را به صورت علنی مطرح می کنیم تا خللی از باب تجارت در این زمینه ایجاد نشود.”

قلم S Pen

پشتیبانی از S Pen

تا پیش از این پشتیبانی از قلم S Pen صرفا در انحصار گلکسی نوت بود. پس از آن اما این آپشن به گلکسی اس ۲۱ اولترا نیز اضافه شد. حال با توجه به گزارشات، احتمال می رود سامسونگ در نیمه دوم سال جاری میلادی از گلکسی فولد ۳ و زد فلیپ ۲ رونمایی کند. طبق شایعات گلکسی فولد ۳ از قلم اس پن پشتیبانی می کند که با توجه به تولید و عرضه محدود تر آن نسبت به سری نوت، این تصمیم منطقی به نظر می رسد.

پشتیبانی از S Pen به گوشی های بیشتری از سامسونگ خواهد آمد

نظر شما راجع به این تصمیم سامسونگ چیست؟ برای اولین بار پس از ۱۰ سال، شاهد عرضه سری نوت نخواهیم بود (البته اگر از نوت ۷ به دلیل مشکلات سخت افزاری اش چشم پوشی کنیم)

نوشته تولید گلکسی نوت سامسونگ متوقف نمی شود اما امسال منتظر آن نباشید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code