سری آیفون ١٣ خاویار با شهاب سنگ‌هایی در قاب پشتی روانه بازار می‌شوند
1 min read

سری آیفون ١٣ خاویار با شهاب سنگ‌هایی در قاب پشتی روانه بازار می‌شوند

خاویار یکی از برندهایی است که نسخه لوکس محصولات مختلف را روانه بازار می‌کند. محصولات این کمپانی، به دلیل عناصر استفاده شده قیمت بسیار بالاتری به خود محصولات دارند. اکنون، سری آیفون ١٣ خاویار با شهاب سنگ‌هایی در قاب پشتی رونمایی شده‌اند. یک مدل از خودروی تسلا نیز در این بین به طلا مزین شده است.

سری آیفون ١٣ خاویار

خاویار پیش از این هم محصولات لوکسی را از گوشی‌های هوشمند اپل عرضه کرده بود. به طور مثال، آیفون ١٢ پرو در طرح‌های مختلف و با جنس بدنه گران قیمت‌تر، از جمله سابقه درخشان خاویار در تولید محصولات لوکس است.

آیفون شخصی سازی شده خاویار با طرح ایلان ماسک و جف بزوس رونمایی شد

به نقل از Gsmarena، خاویار به دلیل صبر و حوصله‌اش مشهور نشده است. بلکه این کمپانی، به دلیل تولید محصولات لوکس دیگر برندها به طور لوکس و گران قیمت، معروف شده است. آیفون‌ها، یکی از محصولات مورد علاقه شرکت روسی خاویار هستند. به همین دلیل، قصد داریم تا نگاهی به سری آیفون ١٣ خاویار داشته باشیم.

خب، در ابتدا توجه داشته باشید که این نسخه‌ها، نهایی نیستند و تنها در حد یک نمونه پیش تولید و آزمایشی هستند. به همین ترتیب، خاویار قصد دارد تا پس از رونمایی رسمی از سری آیفون ١٣، دو گوشی iPhone 13 Pro و iPhone 13 Pro Max را به صورت لوکس سفارشی سازی کند. جنس بدنه این دو گوشی، از طلای ٩٩٩ با ضخامت تنها ٧ میکرون خواهد بود. قیمت این نسخه، از ١۴,٢٩٠ دلار آمریکا شروع می‌شود. نسخه تیتانیوم نیز با برچسب قیمتی ١٢,٧۵٠ دلاری عرضه خواهد شد.

طراحی قاب پشتی دیگر نسخه‌ها، با نمایش شش سیاره، از عطارد تا زحل، طراحی شده است. همچنین برخی از قمرهای مصنوعی در پشت این نسخه‌ها قابل مشاهده هستند. هر دو طرح، دارای سنگ‌های یک شهاب سنگ هستند که در قاب پشتی واقع شده‌اند. این شهاب سنگ‌ها، از ماه و مریخ و دیگر شهاب سنگ‌های یافت شده تهیه شده‌اند.

هر دو طرح، دارای ساعت‌های مکانیکی هستند. یک ساعت شنی با طرح مکانیکی هم در قاب پشتی قرار گرفته است. همه این‌ها، سبب می‌شوند تا گوشی‌های مورد توجه و بسیار لوکسی را شاهد باشیم. ظاهراً طراحی این گوشی‌ها، از رندرهای لو رفته الگو گرفته است. بنابراین، نمی‌توان گفت که طراحی نهایی آیفون ١٣ پرو و آیفون ١٣ پرو مکس قطعاً به همین شکل خواهد بود.

سری آیفون ١٣ با طراحی لوکس خاویار

در ادامه، دو تم دیگر از این گوشی‌های لوکس وجود دارند. این طرح، بر پایه تیتانیوم سیاه ساخته شده است. طرح Starfall که با طلا نیز همراه شده است، قیمت پایه ۶,٩۵٠ دلاری دارد. دیگر نسخه که ترکیبی از طرح ماه و خورشید است، قیمت پایه ۷,۰٣٠ دلاری خواهد داشت. از این نسخه‌ها، تنها ٩٩ دستگاه تولید خواهد شد.

حالا، حدس بزنید که چه کسی عاشق مریخ است؟ خودش است؛ ایلان ماسک! حال به همین مناسبت، طرحی مفهومی که در آینده تولید خواهد شد را تماشا کنید. این طرح، از یک مدل تسلا S است که با طلای 24 عیار طراحی شده است. به همین صورت، احتمالاً یکی از دستگاه‌های تسلا را شاهد خواهیم بود.

خاویار حتی به شما یک آیفون ١٢ پرو برای ست شدن با این خودرو خواهد فروخت! این آیفون ١٢ پرو، برچسب قیمتی ۶,١۵٠ دلاری را با خود یدک می‌کشد. این در حالی است که گفته می‌شود تسلای طراحی شده توسط خاویار، قیمتی حدود ٢٩٩,٠٠٠ دلار دارد! در کل، طراحی این آیفون‌ها، بسیار جذاب است. اما فعلاً نمی‌توان در مورد طراحی نهایی آن‌ها نظر قطعی داد.

نظر شما در مورد سری آیفون ١٣ خاویار چیست؟ آیا طراحی آن‌ها را می‌پسندید؟ طرفدار گوشی‌ها و در کل، محصولات لوکس هستید؟

نوشته سری آیفون ١٣ خاویار با شهاب سنگ‌هایی در قاب پشتی روانه بازار می‌شوند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code