ماکت های هر ۴ عضو خانواده آیفون ۱۳ لو رفت
1 min read

ماکت های هر ۴ عضو خانواده آیفون ۱۳ لو رفت

یک منبع خبری به نام Sonny Dickson تصویر ماکت iPhone 13 را منتشر کرده است. در حقیقت ماکت های هر ۴ عضو خانواده آیفون ۱۳ لو رفته و در کنار آن یک ویدیو کوتاه از قاب ژله ای شفاف منتسب به این خانواده می بینیم.

ماکت آیفون ۱۳

هم ماکت ها و هم رندرهای منتشر شده به ما تغییرات کوچکی در طراحی آیفون ۱۳ نسبت به آیفون ۱۲ را نشان می دهد. همانطور که در رندر پایین از آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی می بینید، طراحی قاب دوربین متفاوت تر از نسل قبلی است. روی قاب جلویی ناچ کوچکتر ولی همچنان عریض را می بینیم. طراحی لبه ها همانطور که در آیفون ۱۲ دیدیم اینجا هم تحت است. نمی دانیم این خطای رندر غیررسمی است یا نه اما اینجا حاشیه های آیفون ۱۳ مینی نسبت به آیفون ۱۳ بزرگتر تصور شده است. به نظر من باید خطای رندرها باشد.

رندر آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی

اما در رندرهای آیفون ۱۳ پرو مکس و آیفون ۱۳ پرو شاهد طراحی قاب دوربین مشابه نسب قبلی یعنی آیفون ۱۲ پرو و پرو مکس هستیم. با این حال به دلیل بزرگتر بودن نمایشگر مدل پرو مکس، به نظر می رسد که ناچ روی نمایشگر آن کوچکتر دیده می شود.

رندر آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس

رندر آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس

اگر به یاد داشته باشید فایل CAD آیفون ۱۳ به ما همین جزئیات را نشان می داد. به همین دلیل خیلی غافلگیر کننده نیستند. همچنین یک ویدیو کوتاه از قاب ژله ای منتسب به آیفون ۱۳ وجود دارد که می توانید اینجا آن را ببینید:

نظر شما چیست؟ اگر خانواده آیفون ۱۳ این طراحی را داشته باشند، برای شما جذاب خواهند بود؟

نوشته ماکت های هر ۴ عضو خانواده آیفون ۱۳ لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code