رندر گلکسی واچ اکتیو ۴ سامسونگ را ببینید: ساده و رنگی
1 min read

رندر گلکسی واچ اکتیو ۴ سامسونگ را ببینید: ساده و رنگی

در حالی‌که کمتر از یک هفته تا معرفی رسمی سامسونگ از “آینده ساعت‌های هوشمند” در MWC 2021 باقی‌مانده است، رندر های گلکسی واچ اکتیو ۴ به بیرون درز کرده که شمایل کلی آن را در رنگ‌بندی جذاب نشان می‌دهد.

رندر گلکسی واچ اکتیو ۴ سامسونگ

رندرهای مورد نظر به لطف Steve Hemmerstoffer، که دارای سابقه‌ای عالی در زمینه افشاگری می‌باشد منتشر شده است. به نظر می‌رسد ما با یک ساعت هوشمند دایره‌ای از سری گلکسی واچ سامسونگ و با طراحی مینیمال‌تر از مدل‌های قبلی و یک قاب فلزی تخت‌تر طرف هستیم.

در مقایسه با Galaxy Watch Active 2، دکمه‌های این ساعت شکل متفاوتی گرفته‌اند و به نظر می‌رسد بیرون‌زدگی کمی بیشتر دارند، به این معنی‌که لمس آنها راحت‌تر بوده و هنگام کلیک، بازخورد بیشتری ارائه می‌کنند.

سامسونگ بند ساعت را نیز به‌روز کرده است. همچنین Galaxy Watch Active 4 شامل یک مدل 40 میلیمتری و ۴۲ میلیمتری می‌شود که مدل بزرگتر نسبت به نسخه ۴۴ میلیمتری سال گذشته، کاهش سایز را تجربه کرده است.

رندر گلکسی واچ اکتیو ۴

خوشبختانه سامسونگ سازگاری ساعت هوشمند جدید خود را با بندهای قدیمی مربوط به نسل پیشین حفظ می‌کند؛ دقیقا مانند اپل که از زمان عرضه مدل اصلی Apple Watch، بند این ساعت با تمام سری خود سازگار است. با این کار ممکن است کاربران بیشتری ترغیب به ارتقا شوند زیرا مجبور نیستند برای خرید بندهای جدید هزینه اضافی کنند.

باتوجه به رندر های CAD گلکسی واچ اکتیو ۴، این ساعت در چهار رنگ مشکی، نقره ای، طلایی و سبز در دسترس خواهد بود. با این حال، رنگ‌های دقیق در زمان عرضه ممکن است در این رندرها به تصویر کشیده نشده باشد همچنین که احتمالاً نام نهایی رنگ‌ها نیز متفاوت خواهد بود. همچنین این رنگ‌بندی دقیقا مطابق گلکسی زد فلیپ ۳ می‌باشد که رندرهای آن را نیز پیش‌تر با هم مرور کرده بودیم.

انتظار پردازنده کارآمدتر و نمایشگر بهتر را داشته باشید

همه آنچه در بالا ذکر شد قرار است به همراه یک چیپست 5 نانومتری سفارشی سازگار شود که از نمونه 10 نانومتری Exynos 9110 نسل پیش، قدرتمندتر و کارآمدتر خواهد بود. سیستم عامل Tizen سامسونگ نیز با پلتفرم مرموز Wear جدید گوگل جایگزین خواهد شد که با همکاری دو شرکت توسعه داده شده است.

همچنین نمایشگر دستگاه نیز ارتقای قابل توجهی را پیدا خواهد کرد؛ اگرچه جزئیات بیشتر از این مورد در دسترس نیست، اما گزارشات حاکی از حاشیه‌های باریک‌تر و شیشه 2D تخت است که بدون شک نمایشگر یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند در سال 2021 را رقم خواهد زد.

ظرفیت باتری نیز احتمالا بدون تغییر بماند، اما نرم افزار و چیپست جدید به این معنی است که گلکسی واچ اکتیو ۴ باید با یک بار شارژ، تا مدت زمان زیادی دوام بیاورد که در نتیجه برای استفاده از ویژگی‌های تناسب اندام و سلامتی، زمان بیشتری در اختیار خواهید داشت.

واچ اکتیو ۴ سامسونگ باید از تمام ویژگی‌های استاندارد مانند ردیابی فعالیت و مانیتور ضربان قلب برخوردار باشد. با این حال، ویژگی‌های اصلی مانند مانیتور ECG یا حتی سنسور اندازه گیری میزان گلوکز به احتمال زیاد برای Galaxy Watch 4 رزرو شده است؛ اگرچه که شایعه مورد آخر چندی پیش تکذیب شد.

قیمت و زمان احتمالی عرضه گلکسی واچ اکتیو ۴

سامسونگ قرار است در تاریخ ۷ تیر ۱۴۰۰ در MWC 2021 رویدادی را برگزار می‌کند که احتمالا به‌طور خاص به بیان چگونگی ادغام پلتفرم جدید Wear با ساعت‌های هوشمند و رابط کاربری جدید خود خواهد پرداخت.

در مورد تاریخ عرضه، احتمالاً شاهد دسترسی آن در اواخر ماه آگوست باشیم. انتظار می‌رود که Galaxy Z Fold 3 در تاریخ 27 آگوست به بازار بیاید و سامسونگ ممکن است این تاریخ را برای عرضه ساعت‌های هوشمند بعدی خود نیز انتخاب کند.

قیمت Galaxy Watch Active 4 هنوز مشخص نیست، هرچند انتظار می‌رود این نسخه به عنوان رقیب Apple Watch SE معرفی شود. با در نظر گرفتن این نکته و همچنین قیمت Galaxy Watch Active 2، احتمال اینکه Watch Active 4 در ایالات متحده 279 دلار قیمت‌گذاری شود، بسیار زیاد است.

مشخصات گلکسی واچ ۴ و واچ اکتیو ۴ سامسونگ لو رفت: از سیستم عامل جدید تا پردازنده ۵ نانومتری

نظر شما راجع به رندر گلکسی واچ اکتیو ۴ سامسونگ و مشخصات احتمالی آن چیست؟ آیا از طراحی ساده به همراه رنگ‌بندی گسترده‌تر نسبت به مدل قبلی، استقبال می‌کنید؟

نوشته رندر گلکسی واچ اکتیو ۴ سامسونگ را ببینید: ساده و رنگی اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code