چنلید و تاثیر آن بر پیشرفت صنعت گردشگری
1 min read

چنلید و تاثیر آن بر پیشرفت صنعت گردشگری

نیاز به مسافرت در همگان وجود دارد و و اغلب خانواده ها به صورت سالانه حداقل برنامه یک مسافرت را می چینند. قبل از هر مسافرتی می بایست موارد مختلفی را بررسی نمایید تا بتوانید سفری بدون مشکل را برای خود رقم بزنید.

رزرو هتل و بلیط هواپیما از اصلی ترین موارد و بسیار حائز اهمیت هستند. رزرو هتل همیشه پیشرو بر بلیط است چرا که در رزرو هتل باید به موارد مختلفی دقت داشته و به دلیل تنوع زیاد در میان هتل ها باید بررسی بیشتری انجام دهید. برای رزرو هتل راه های مختلفی وجود دارد و از گذشته تاکنون شاهد پیشرفت چشمگیری در نحوه ارائه خدمات رزرواسیون هتل ها بوده ایم. امروزه می توان با سرعت بیشتری نسبت به رزرو هتل اقدام نمود. در رزرو هتل دقت اصلی ترین مولفه است چرا که هریک از هتل ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و می بایست پس از بررسی ویژگی های کامل هریک نسبت به رزرو اقدام نمایید. در ادامه توضیحات کامل تری در این خصوص ارائه نموده ایم:

رزرو هتل از گذشته تاکنون

رزرو هتل از اهمیت بسیار ویژه ای برای مسافرت برخوردار است و باید حتما قبل از هر سفر داخلی یا خارجی در انتخاب هتل نهایت دقت خود را بکار بگیرید. هتل ها به انواع اقسام مختلف دسته بندی می شوند و به همین دلیل انتخاب بهترین هتل از میان آنها اهمیت بسیاری دارد. حال سوال این است که چگونه می توان جامعه آماری بزرگی از هتل ها را مشاهده کرد؟ اگر به چند سال پیش برگردیم کلیه امورات گردشگری به صورت حضوری انجام می شد به گونه ای که برای رزرو هتل و بلیط هواپیما باید به صورت حضوری به آژانس های گردشگری می رفتید. در آن زمان برای سفر با مشکلات متعددی مواجه می شدیم اما امروزه صنعت گردشگری به صورت هماهنگ با تکنولوژی جهانی پیشرفت کرده و شاهد ارائه خدمات به روزتری در این زمینه هستیم. امروزه در کوتاه ترین زمان ممکن و از طریق سامانه های آنلاین می توانید نسبت به رزرو بهترین هتل ها اقدام نمایید.

رزرو هتل در گذشته

برای درک بهتر مزیت های روش های نوین رزرو هتل بهتر است با صنعت گردشگری گذشته آشنایی داشته باشید. در گذشته برای اینکه بتوان اقدامات اولیه یک مسافرت را انجام داد به وقت بیشتری نیاز بود به گونه ای که باید به صورت حضوری به یکی از آژانس های گردشگری سطح شهر مراجعه می شد اما این روش علاوه بر این که به زمان بیشتری نیاز داشت چالش بروز انواع و اقسام مشکلات نیز در آن مشهود بود. جامعه آماری پایین تری را از هتل ها در آژانس های گردشگری سطح شهر شاهد بودیم و مسافران مجبور به انتخاب یکی از هتل های موجود می شدند. همچنین برای مقایسه قیمت آژانس ها باید به مراکز مختلف مراجعه می شد و این امر به صورت چشمگیری موجب اتلاف وقت می شد.

رزرو هتل آنلاین

امروزه شاهد پیشرفت چشمگیری در نحوه ارائه خدمات رزرو هتل هستیم و می توان کلیه امورات مسافرتی را در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام رساند. اینترنتی شدن آژانس های گردشگری تحولی عظیم در صنعت توریسم ایجاد کرد. به دلیل استقبال عظیم گردشگران از آژانس های اینترنتی شاهد فعالیت شرکت های متعددی در این فضا هستیم و می بایست یکی از بهترین ها را از میان آنها برگزینیم. آژانس های آنلاین سبب شدند که بتوانید در عرض چند دقیقه تمامی اقدامات مورد نیاز برای مسافرت را به انجام برسانید. علاوه بر این موارد آژانس ها این امکان را مهیا ساخته اند تا بتوانید به بررسی هتل های فعال در هر شهر پرداخته و ویژگی های هریک را مورد بررسی قرار دهید. آنلاین شدن خدمات آنلاین مسافرتی سرعت مقایسه هتل ها را نیز افزایش داده اند به گونه ای که به سادگی می توانید هتل ها را با یکدیگر مقایسه نمایید.

افزایش دقت عملکرد رزرو هتل

آنلاین شدن خدمات رزرواسیون هتل با اینکه بسیاری از مشکلات گردشگری را برطرف نمود اما باز هم جا برای پیشرفت دارد. پیشرفت آژانس های آنلاین گردشگری مربوط به افزایش دقت در عملکرد و همچنین سرعت می شود. ارائه خدمات رزرو بلیط راه ساده تری را پیش گرفته به گونه ای که به سهولت می توان به سیستم آنلاین رزرو بلیط متصل شده و بدون کمترین خطا نسبت به رزرو بلیط اقدام کرد. اما خدمات پشتیبانی و به روزرسانی قیمت و ظرفیت هتل ها در سامانه رزرواسیون توسط نیروی انسانی انجام شده و امکان بروز خطا در آن بسیار زیاد است. چنل منیجرها توانسته اند درصد خطا را در خدمات رزرواسیون هتل آژانس های گردشگری به حداقل برسانند. همچنین در صورت استفاده از چنل منیجرها هتل های بیشتری را تحت پوشش قرار داده و می توانید خدمات مربوط به هتل های ارزان و گران قیمت را به صورت همزمان ارائه نمایید.

چنلید و پیشرفت صنعت گردشگری

پلتفرم دوسویه آنلاین خدمات اقامتی چنلید باعث پیشرفت چشمگیری در صنعت هتل و هتلداری شد. با استفاده از این پلتفرم هم صاحبان هتل ها سود برده و هم آژانس های گردشگری رضایت مشتریان را نسبت به خود جلب می نمایند. در صورتی که سامانه آنلاین شرکت خود را به چنلید متصل کرده باشید خدمات مربوط به هتل های مختلف بر روی سامانه اینترنتی آژانس شما قرار گرفته و هیچ گونه نگرانی از این بابت نخواهید داشت. اغلب گردشگران با این مشکلات مواجه شده اند که پس از رزرو اتاق متوجه رزرو یک اتاق توسط چند نفر می شوند. این مشکل به دلیل به روزرسانی دیرهنگام آژانس های گردشگری به وقوع می پیوست اما امروزه با استفاده از چنلید این مشکلات به حداقل رسیده اند چرا که این پلتفرم به صورت مستقیم با سامانه هتل ها در ارتباط بوده و اطلاعات را به صورت آنی به روزرسانی خواهد کرد.

برگرفته از وب سایت https://channelead.ir/

نوشته چنلید و تاثیر آن بر پیشرفت صنعت گردشگری اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code