سنسور ٢٠٠ مگاپیکسلی سامسونگ و ۵٠ مگاپیکسلی جدید آن فردا معرفی می‌شوند
1 min read

سنسور ٢٠٠ مگاپیکسلی سامسونگ و ۵٠ مگاپیکسلی جدید آن فردا معرفی می‌شوند

سامسونگ یکی از برندهای تولید کننده اصلی حسگرهذی تصویر موبایل است. این کمپانی، هم اکنون رتبه دوم این بخش را دارد و یکی از بازیگران اصلی است. شایعاتی وجود دارند که نشان می‌دهند فردا سنسور ٢٠٠ مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL HP1 و سنسور ۵٠ مگاپیکسلی جدید سامسونگ رونمایی خواهند شد!

سنسور ٢٠٠ مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL HP1 به همراه سنسور ۵٠ مگاپیکسلی ISOCELL GN5 فردا از راه می‌رسند

سامسونگ حدود ۶ ماه پیش از برترین و بزرگ‌ترین حسگر تصویر خود رونمایی کرد. سنسوری که به آن اشاره کردیم، ISOCELL GN2 است که دارای وضوح ۵٠ مگاپیکسلی می‌باشد.

حسگر تصویر ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL GN2 سامسونگ رسما معرفی شد

به نقل از Sammobile، طرفداران سامسونگ انتظار دارند که امسال حسگرهای تصویر جدید سامسونگ به همراه سری Galaxy S22 رونمایی شوند. اما ظاهراً این اتفاق، همین فردا رخ می‌دهد! بنابراین، ممکن است فردا شاهد رونمایی سنسور ٢٠٠ مگاپیکسلی سامسونگ به همراه سنسور ۵٠ مگاپیکسلی جدید آن باشیم. گزارش شده است که سنسور ۵٠ مگاپیکسلی، ISOCELL GN5 و سنسور ٢٠٠ مگاپیکسلی هم ISOCELL HP1 نام دارد. اگر اخبار سری Galaxy S22 را دنبال کرده باشید، این مشخصات برای شما آشنا هستند. چرا که بر اساس برخی شایعات، سری Galaxy S22 از این سنسورها در مدل‌های مختلف استفاده می‌کند. البته برخی می‌گویند که خبری از سنسور ٢٠٠ مگاپیکسلی در این سری نیست.

همان طور که گفتیم، سنسور ٢٠٠ مگاپیکسلی ISOCELL HP1 ممکن است فردا رونمایی شود. این سنسور، بیشترین وضوح تصویر در تاریخ گوشی‌های هوشمند را خواهد داشت. همچنین ممکن است شاهد معرفی بزرگ‌ترین سنسور گوشی‌های هوشمند باشیم. در همین حین، احتمال می‌رود یک شرکت چینی مانند شیائومی برای اولین بار از ISOCELL HP1 استفاده کند. البته ممکن است این اتفاق، فردا هم رخ ندهد. چرا که تمام این‌ها، در حد گمانه زنی هستند و هیچ چیز رسمی نیست. هرچند که پرش از نام GN2 به GN5 در سنسور ۵٠ مگاپیکسلی جدید این برند، عجیب است. ظاهراً سامسونگ پیشرفت‌های زیادی را در این سنسور به کار گرفته است. البته این که سامسونگ تیزری را نیز منتشر نکرده است عجیب می‌باشد. چرا که برای رونمایی از یک سنسور رده پایین هم یک تیزر منتشر شده بود!

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ منتظر سنسورهای جدید سامسونگ هستید؟ فکر می‌کنید فردذ رکوردی از سوی سامسونگ شکسته شود؟

نوشته سنسور ٢٠٠ مگاپیکسلی سامسونگ و ۵٠ مگاپیکسلی جدید آن فردا معرفی می‌شوند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code