سامسونگ W22 5G نسخه مخصوص بازار چین گلکسی Z Fold 3 را ببینید
1 min read

سامسونگ W22 5G نسخه مخصوص بازار چین گلکسی Z Fold 3 را ببینید

سامسونگ چندی پیش جدیدترین گوشی‌های هوشمند تاشو خود را با نام‌های Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 معرفی کرد. به‌تازگی اما مشخص شده است که طبق روال هر ساله این شرکت، کمپانی کره‌ای درحال توسعه یک مدل منحصربه‌فرد از زد فولد ۳ به‌صورت انحصاری برای چین می‌باشد. این دستگاه که احتمالا با نام سامسونگ W22 5G روانه بازار شرق دور خواهد شد، قیمت بالایی داشته اما از مشخصات مشابه با نمونه اصلی بهره می‌برد.

سامسونگ W22 5G؛ نسخه چین گلکسی Z Fold 3 با قیمت بالا

به گزارش SamMobile و طبق رندر منتشر شده توسط evleaks در حساب کاربری توییتر وی، سامسونگ W22 5G جانشین مستقیم W21 5G سال گذشته خواهد بود. مورد دوم بر اساس Galaxy Z Fold 2 طراحی شده، اما دقیقا مشابه با آن نبود چراکه در ارتفاع، دستگاه کمی بلندتر از Z Fold 2 بوده و در ترکیب رنگ‌های مختلف نیز به بازار عرضه شد.

در ادامه این روند، رندر فاش شده گوشی W22 5G را تنها از نمای جلویی نشان می‌دهد، اما مانند مدل 2021، ممکن است طراحی نهایی آن کمی تغییر یافته و حتی ابعاد متفاوتی نسبت به مدل بین‌المللی داشته باشد.

سامسونگ W22 5G

ظاهراً سامسونگ W22 5G دارای فناوری UDC (دوربین زیر نمایشگر) و والپیپر جدید مشابه به مدل سال گذشته می‌باشد. قیمت و جزئیات عرضه این گوشی تاکنون ناشناخته باقی‌مانده، اما شایان ذکر است که مدل سال گذشته یعنی W21 5G تا 50 درصد بیشتر از Galaxy Z Fold 2 بین‌المللی در زمان عرضه خود، قیمت داشت که ممکن است به این معنی باشد که W22 5G احتمالا با برچسب قیمتی معادل 3000 دلار به‌فروش خواهد رسید.

همچنین وضعیت پشتیبانی از S Pen نیز برای W22 5G نامعلوم است، اما با ظاهری بازطراحی شده، ممکن است نیاز به یک کیس S Pen و سایر لوازم جانبی جداگانه نسبت به نسخه اصلی داشته باشید.

سامسونگ W21 5G با قیمت ۳۰۰۰ دلار رسما معرفی شد

نظر شما راجع‌به Samsung W22 5G، به‌عنوان نسخه اختصاصی گلکسی زد فولد ۳ برای بازار چین چیست؟

نوشته سامسونگ W22 5G نسخه مخصوص بازار چین گلکسی Z Fold 3 را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code