رندر گلکسی S22 Plus را با حاشیه‌های متقارن و طراحی مشابه نسل قبل ببینید!
1 min read

رندر گلکسی S22 Plus را با حاشیه‌های متقارن و طراحی مشابه نسل قبل ببینید!

چند ماهی از رونمایی سری Galaxy S21 می‌گذرد. سال ٢٠٢١ نیز به انتهای خود می‌رسد و سامسونگ از پرچمداران جدید خود رونمایی خواهد کرد. اما پیش از آن، رندر گلکسی S22 Plus باری دیگر منتشر شده است. این رندر، بیشتر به واقعیت نزدیک شده است و جزئیات مهمی را نمایش می‌دهد.

رندر گلکسی S22 Plus سامسونگ را با طراحی نسبتاً تکراری ببینید!

ما رندر گلکسی اس ٢٢ پلاس از Let’sGoDigital را پیش‌تر در ترنجی تماشا کرده بودیم.

رندر Galaxy S22 Plus را با دوربین ۵٠ مگاپیکسلی ببینید؛ همکاری با Olympus منتفی است!

اما رندر جدید این گوشی با جزئیات بیشتر در همکاری از 91Mobiles و OnLeaks منتشر شده است. با رونمایی از سری آیفون ١٣ و تمام شدن شایعات منتسب به آن، اکنون زمانش فرا رسیده است تا توجهات خود را به نسل جدید پرچمداران سامسونگ معطوف کنیم. ما انتظار داریم که غول فناوری کره جنوبی، سری جدید پرچمداران خود را در فصل اول سال ٢٠٢٢ میلادی رونمایی کند. از سوی دیگر، دیشب رندرهایی از سری Galaxy S22 Ultra توسط OnLeaks منتشر شده بودند. این رندرها، گلکسی اس ٢٢ اولترا را با جایگاه اختصاصی قلم S-Pen نمایش می‌دادند. این رندر، خبر از قوت گرفتن احتمال ادغام دو سری Galaxy S و Galaxy Note می‌دهد.

رندر Galaxy S22 Ultra سامسونگ را با جایگاه اختصاصی S-Pen و طراحی شاسی سری Galaxy Note تماشا کنید!

اما پس از نسخه اولترا، نوبت به نسخه پلاس می‌رسد. هم اکنون، ما رندرهای جدید و واضح‌تری از گلکسی S22 Plus را در اختیار داریم. باید بگوییم که گلکسی اس ٢٢ پلاس، طراحی نسبتاً مشابهی با نسل قبل خود دارد. این گوشی پرچمدار آینده سامسونگ، دارای حفره نمایشگر مرکزی و حاشیه‌های متقارن بسیار نازک خواهد بود. پس از آن، به سوی قاب پشتی Galaxy S22 Plus می‌رویم. در این بخش نیز دوربین اصلی سه گانه با ماژول دوربین مستطیلی شبیه به Galaxy S21 Plus دیده می‌شود. همچنین ممکن است که قاب پشتی این دستگاه، از جنس پلاستیک باشد!

رنگ نمایش داده شده از Galaxy S22 Plus، سبز زیتونی است. اما مشخص نیست که چنین رنگی، واقعاً وجود خارجی داشته باشد یا خیر. فریم فلزی این دستگاه، موارد منحصر به فردی را در خود جای نداده است. مانند روال سابق، شاهد به کارگیری درگاه Type-C، اسپیکر استریو، دکمه‌های تنظیم صدا و پاور هستیم. گفتنی است که خبری از جک ٣.۵ میلی متری هدفون نیست.

نکته عجیب، این است که OnLeaks ادعا می‌کند تصاویر این دستگاه را با نام Galaxy S22 Pro دریافت کرده است و نه Galaxy S22 Plus! بنابراین، بهتر است این اسم را یک گوشه ذهنمان بگذاریم. وی ذکر کرد که Galaxy S22 Plus، ضخامت ٧.۶ میلی متری خواهد داشت. با احتساب بیرون زدگی دوربین، این ضخامت به ٩.١ میلی متر می‌رسد.

رفرش ریت ١٢٠ هرتزی نمایشگر، باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی و شارژر ۶۵ واتی، از دیگر مختصه‌های احتمالی این سری است. دو عضو ارزان‌تر، دارای دوربین اصلی ۵٠ مگاپیکسلی خواهند بود. نسخه اولترا هم به دوربین ١٠٨ مگاپیکسلی تجهیز می‌شود.

نظر شما در مورد رندر گلکسی S22 Plus چیست؟ طراحی آن را می‌پسندید؟

نوشته رندر گلکسی S22 Plus را با حاشیه‌های متقارن و طراحی مشابه نسل قبل ببینید! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code