تولید هدست واقعیت افزوده اپل با قیمت تقریبی ۲۰۰۰ دلار از فصل دوم ۲۰۲۲ آغاز می‌شود
1 min read

تولید هدست واقعیت افزوده اپل با قیمت تقریبی ۲۰۰۰ دلار از فصل دوم ۲۰۲۲ آغاز می‌شود

طبق گزارش جدید منتشر شده توسط شعبه تایوانی نشریه DigiTimes، اولین هدست واقعیت افزوده (AR) اپل در سه ماهه دوم سال آینده وارد تولید انبوه شده و انتظار می‌رود جایی در بین فصل سوم و چهارم سال 2022 عرضه شود.

تولید هدست واقعیت افزوده اپل از سال آینده

در ماه ژوئن، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، مینگ چی کو، زمان‌بندی مشابهی را برای هدست AR اپل ارائه کرده و گزارش داد که این دستگاه، بین ماه‌های آوریل و ژوئن سال آینده عرضه خواهد شد. بر اساس گزارش امروز، هدست AR اپل مرحله دوم آزمایش نمونه اولیه خود را به پایان رسانده است و درشرف آمادگی برای تولید انبوه اولیه می‌باشد.

اولین هدست واقعیت افزوده اپل ممکن است کمی شبیه به هدست Oculus Rift بوده و طراحی حجیمی داشته باشد؛ اما یک “عینک اپل” با طراحی زیباتر می‌تواند چند سال بعد از آن ارائه شود. در سال‌های اخیر، اپل درحال توسعه پلتفرم AR خود بوده و چندین ویژگی واقعیت افزوده محور را نیز در iOS و iPadOS ارائه کرده است که احتمالاً راه را برای “عینک‌های اپل” هموار می‌کند.

تولید هدست واقعیت افزوده اپل از سال آینده

این به‌نوبه خود مطابق گزارش قبلی بلومبرگ می‌باشد که در اوایل سال جاری اظهار داشت که اپل امیدوار است محصول مهم بعدی خود را در طی یک رویداد حضوری با رسانه‌ها رونمایی کند. همچنین شایعه شده است که این هدست تاحدودی از فناوری واقعیت مجازی (VR)‌ نیز پشتیبانی خواهد کرد؛ بنابراین در اصل می‌تواند به‌عنوان یک هدست واقعیت ترکیبی شناخته شود.

انتظار نمی‌رود که هدست واقعیت افزوده اپل، محصول ارزان‌قیمتی باشد؛ حداقل در ابتدای عرضه خود. پیش‌تر نیز یک گزارش در این مورد بیان کرده بود که این گجت پوشیدنی، حداقل دارای 15 ماژول دوربین، قابلیت ردیابی چشم، احتمالاً تشخیص عنبیه، و با قیمتی درحدود 2000 تا 3000 دلار ارائه خواهد شد.

تیم کوک به‌دنبال معرفی یک محصول در دسته‌بندی کاملا جدید پیش از کناره‌گیری از مدیرعاملی اپل است

نظر شما پیرامون آغاز تولید انبوه هدست AR اپل تا چند ماه دیگر و احتمال عرضه آن در پایان سال آینده میلادی چیست؟

نوشته تولید هدست واقعیت افزوده اپل با قیمت تقریبی ۲۰۰۰ دلار از فصل دوم ۲۰۲۲ آغاز می‌شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code