اپل قصد فراگیری تجربه استفاده افقی از آیپد پرو آینده خود را دارد
1 min read

اپل قصد فراگیری تجربه استفاده افقی از آیپد پرو آینده خود را دارد

به‌تازگی شایعه جدیدی منتشر شده است که ادعا می‌کند آیپد پرو آینده ممکن است دارای طراحی دوربین و لوگو اپل به‌صورت افقی در پنل پشتی خود باشد که به‌عنوان بخشی از تلاش این شرکت برای ترویج استفاده از iPad Pro درجهت افقی، و نه به‌صورت عمودی خواهد بود.

قرارگیری دوربین‌ها و لوگو اپل به‌صورت افقی در آیپد پرو

در شایعه نشأت گرفته از Dylandkt ادعا شده است که نسخه آینده آیپد پرو شامل طراحی دوربین افقی و لوگوی اپل در پشت خود خواهد بود. Dylandkt، که سابقه‌اش هنوز به‌طور کامل در مورد انبوه اطلاعات گذشته در مورد مک‌های آینده مشخص نشده است، بیان می‌کند که هنوز نمی‌توان به‌طور دقیق مشخص کرد که این تغییرات در طراحی چه زمانی ارائه خواهد شد، اما وی می‌گوید که اپل “در حال کار” بر روی این ایده می‌باشد.

در سال‌های اخیر، اپل شروع به تبلیغ آیپد پرو خود به‌عنوان جایگزینی برای لپ تاپ در صورت مجهز بودن به کیبورد کرده است. در‌حال‌حاضر، لوگوی پشت کیبورد Magic مخصوص آیپد این شرکت نیز، در حالت افقی قرار دارد، بنابراین ممکن است اپل بخواهد خود آیپد پرو را نیز با لوازم جانبی عرضه شده برای آن همسان‌سازی کند. علاوه‌بر این، لوگوی اپل که در iPadOS نشان داده می‌شود نیز هم‌اکنون در حالت افقی قرار گرفته است.

تجربه استفاده افقی از آیپد پرو

چندی پیش بلومبرگ گزارش داد که iPad Pro 2022 دارای یک پنل پشتی از جنس شیشه خواهد بود که می‌تواند شارژ بی‌سیم معکوس دستگاه‌هایی مانند iPhone یا AirPods و همچنین شارژ وایرلس برای خود آیپد را نیز فعال کند. اپل آخرین بار آیپد پرو را در آوریل گذشته و با تراشه M1 به‌همراه نمایشگر ۱۲.۹ اینچی mini-LED بروزرسانی کرد، اما طراحی آن نسبت به اولین نسل خود که در سال ۲۰۱۸ ارائه شد، تغییر محسوسی نکرده است.

درنهایت، اپل قصد دارد گپ بین آیپد و یک لپ تاپ را بیش از پیش محو کند و گفته می‌شود که این شرکت درحال بررسی اندازه بزرگتر از آیپد ۱۲.۹ اینچی فعلی برای این کار می‌باشد. آینده تبلت اپل درحال‌حاضر تا حد زیادی مبهم است که عمدتاً به‌دلیل تصمیم برای پیاده‌سازی تراشه M1 طراحی شده مخصوص مک‌های این شرکت در آیپد پرو و کاهش فاصله هر چه بیشتر آن با مک بوک‌ها می‌باشد.

اپل از سال آینده برخی از مدل های آیپد را به نمایشگر اولد مجهز می کند

نظر شما راجع‌به ایده فراگیری استفاده افقی از آیپدهای آینده اپل چیست؟ شما تا چه‌اندازه با این تصمیم احتمالی موافقید؟

نوشته اپل قصد فراگیری تجربه استفاده افقی از آیپد پرو آینده خود را دارد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code