شیائومی می ۱۲ از نسبت نمایشگر به بدنه بالا و طراحی جدید دوربین استفاده می‌کند
1 min read

شیائومی می ۱۲ از نسبت نمایشگر به بدنه بالا و طراحی جدید دوربین استفاده می‌کند

ما انتظار داریم که شیائومی در اواخر سال میلادی جاری از جدیدترین پرچمدار خود یعنی شیائومی می ۱۲ رونمایی کند. بر اساس برخی گزارشات، سری Mi 12 ممکن است زودتر از نسخه قبلی خود وارد بازار شود. اگر به خاطر داشته باشید گوشی می ۱۱ شیائومی در ماه دسامبر (دی ماه) سال گذشته معرفی شد. این بدان معناست که پرچمدار آینده این شرکت احتمالا در ماه نوامبر (اواخر آبان یا اوایل آذر) معرفی شود.

شیائومی می ۱۲ با طراحی به روز تر و دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی در راه است

بر اساس اظهارات اکانت Digital Chat Station در ویبو، شیائومی برای پرچمدار جدیدش به سراغ طراحی به روزتری خواهد رفت و این گوشی نسبت به نسل قبلی خود، حاشیه های نمایشگر کمتری خواهد داشت. حاشیه کمتر در گوشی های هوشمند به معنی نسبت بالاتر صفحه نمایش به بدنه دستگاه، و بهبود تجربه کاربر خواهد بود. یکی از انتقادات جدی به Mi 11 Ultra شیائومی، طراحی زمخت و بزرگ ماژول دوربین آن بود. البته شیائومی Mi 11 طراحی دوربین زیباتری داشت. اکنون خبر از آن می‌رسد که Xiaomi Mi 12 طراحی دوربین زیباتری حتی نسبت به Mi 11 خواهد داشت.

مطابق با جدیدترین گزارشات، در بخش دوربین، پرچمدار آینده شیائومی به سراغ یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی خود خواهد رفت. این برخلاف گزارش های قبلی مبنی بر عرضه این تلفن هوشمند با دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ است. بر اساس جدیدترین اخبار و گزارشات، شما می‌توانید به کمک این سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، فیلم‌برداری ۱۹۲۰ فریم بر ثانیه را نیز تجربه کنید. شیائومی می ۱۲ همچنین به یک دوربین اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی نیز مجهز می‌شود. دوربین تله فوتو پریسکوپی این دستگاه نیز از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی استفاده میکند. این بدان معناست که Mi 12 شیائومی از دوربین پشتی سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی استفاده بهره مند است.

شیائومی مطابق انتظار برای تامین نیروی پردازشی جدیدترین گوشی پرچمدار خود، به سراغ قدرتمندترین تراشه کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸۹۸ خواهد رفت. همچنین این دستگاه دارای صفحه نمایشی با رفرش ریت تطبیق پذیر LTPO است. به کمک این ویژگی صفحه نمایش دستگاه می‌تواند با توجه به محتوای در حال نمایش و نوع استفاده شما رفرش ریت خود را از ۱ تا ۱۲۰ هرتز تغییر دهد. یکی از معایب رفرش ریت های بالا، مصرف بیشتر باتری است که به کمک این ویژگی، می‌توانید مصرف انرژی بهینه تری داشته باشید.

گزارشات اولیه نشان می‌دادند که Xiomi Mi 12 با شارژ سیمی ۱۲۰ وات و شارژ بی سیم ۱۰۰ وات عرضه می‌شود. اما بر اساس قوانین جدید شارژ بی سیم، نیاید توان این شارژر ها بیشتر از ۵۰ وات باشد. بنابراین ممکن است شیائومی بر روی شارژ سیمی خود تمرکز بیشتری داشته باشد، تا محدودیت های شارژ وایرلس را از این طریق جبران کند.

تاریخ رونمایی شیائومی Mi 12، احتمالاً آبان یا آذر امسال است

با توجه به مشخصات احتمالی می ۱۲ شیائومی، نظر شما درباره جدیدترین پرچمدار این شرکت چیست؟

نوشته شیائومی می ۱۲ از نسبت نمایشگر به بدنه بالا و طراحی جدید دوربین استفاده می‌کند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code