شارپ AQUOS Sense 6 با Snapdragon 690 و نمایشگر ١٢٠ هرتزی معرفی شد
1 min read

شارپ AQUOS Sense 6 با Snapdragon 690 و نمایشگر ١٢٠ هرتزی معرفی شد

کمپانی شارپ، جزو ۵ برند برتر موبایل نیست. اما محبوبیت آن در ژاپن، اجتناب ناپذیر است. کمپانی ژاپنی شارپ، امروز از گوشی جدید خود رونمایی کرده است. در ادامه، مشخصات فنی و قیمت شارپ AQUOS Sense 6 را بررسی خواهیم کرد.

مشخصات فنی و قیمت گوشی جدید شارپ AQUOS Sense 6

شارپ امروز از گوشی جدید خود پرده برداری کرده است. به گزارش Gizmochina، این گوشی سبک‌ترین گوشی هوشمند 5G است که از نمایشگر و باتری بزرگ برخوردار است. این گوشی، در کالبد Sharp AQUOS Zero 6 معرفی شده است. در همین حین، ژاپنی‌ها از گوشی جدید خود با نام Sense 6 نیز رونمایی کرده‌اند. اما اجازه بدهید تا نگاهی به ویژگی‌های آن بیاندازیم.

جدیدترین گوشی شارپ، با نمایشگری ۶.١ اینچی از نوع IGZO OLED روانه بازار می‌شود. این نمایشگر، دارای ویژگی‌هایی از جمله قابلیت نمایش بیش از ١ میلیارد رنگ، وضوح +Full HD، رفرش ریت ١٢٠ هرتزی، کنتراست ١٣,٠٠٠,٠٠٠:١ (!) و بیشینه نوری ١,٣٠٠ نیتی است. این مشخصات، حاکی از حضور یک نمایشگر با کیفیت در Sense 6 هستند! مغز متفکر این دستگاه، تراشه Snapdragon 690 است. ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X 2133MHZ به همراه ۶۴ یا ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 در نسخه‌های مختلف این گوشی موجود هستند.

اسنپدراگون ۶۹۰ با پشتیبانی از 5G و دوربین ۱۹۲ مگاپیکسلی رسما توسط کوالکام معرفی شد

در بخش سیستم دوربین، مشخصات نسبتاً مناسبی را شاهد هستیم. دوربین اصلی شارپ AQUOS Sense 6، شامل سنسورهای ٨+٨+۴٨ مگاپیکسلی می‌شود. ابن گوشی، قابلیت عکاسی فوق عریض و زوم اپتیکال ٢ برابری را به همراه دارد. شارپ یک دوربین سلفی ٨ مگاپیکسلی را برای گوشی جدید خود در نظر گرفته است. این دوربین سلفی، به واسطه ناچ قطره‌ای میزبانی می‌شود.

گوشی AQUOS Sense 6 از اینترنت 5G، ولی فای دو بانده، بلوتوث نسخه ۵.١ و درگاه Type-C بهره می‌برد. حسگر تشخیص اثرانگشت درون نمایشگر، استاندارد IP68، سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض و باتری با ظرفیت ۴,۵٧٠ میلی آمپر ساعت، باقی مشخصات Sense 6 را تشکیل می‌دهند.

آخرین و مهم‌ترین نکته، این است که وزن شارپ AQUOS Sense 6 تنها ١۵۶ گرم است. ضخامت این گوشی، برابر با ٧.٩ میلی متر است. شارپ این دستگاه را در چهار رنگ مختلف روانه بازار خواهد کرد. در حال حاضر، گوشی جدید شارپ در ژاپن و توسط اپراتور DOCOMO به فروش می‌رسد. هنوز هیچ جزئیاتی از قیمت این دستگاه اعلام نشده است.

شارپ AQUOS Sense 6

نظر شما در مورد مشخصات فنی این دستگاه چیست؟ فکر می‌کنید که قیمت آن در چه بازه‌ای باشد؟

نوشته شارپ AQUOS Sense 6 با Snapdragon 690 و نمایشگر ١٢٠ هرتزی معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code