آیفون ۱۴ اپل طراحی ناچ را حفظ کرده و سوراخ نمایشگر و سنسور اثر انگشت زیر صفحه نخواهد داشت
1 min read

آیفون ۱۴ اپل طراحی ناچ را حفظ کرده و سوراخ نمایشگر و سنسور اثر انگشت زیر صفحه نخواهد داشت

بر اساس شایعه جدید منتشر شده، آیفون ۱۴، متکی به راه‌حل سوراخ نمایشگر برای قرار دادن سیستم دوربین TrueDepth نخواهد بود و این احتمالاً بدان معناست که اپل ممکن است طراحی فعلی ناچ را برای نسل آینده گوشی‌های خود حفظ کند.

استفاده از ناچ در طراحی آیفون ۱۴ اپل

مینگ چی کو، تحلیلگر ارشد اپل، گزارش داده است که حداقل برای مدل‌های رده‌بالای آیفون 2022 (نسخه‌های پرو)، اپل از طراحی سوراخ نمایشگر، مشابه با برخی از گوشی‌های پرچمدار اندرویدی حال‌حاضر، استفاده خواهد کرد. به‌دنبال گزارش کو، جان پروسر، افشاگر مشهور اپل نیز، پیش‌تر تصاویری از آنچه وی ادعا می‌کند مربوط به طراحی آیفون ۱۴ می‌شود را به‌اشتراک گذاشته بود.

طبق یک پست منتشر شده توسط PandaIsBald در حساب Weibo که اکنون حذف شده است، حتی اگر آیفون ۱۴ با سوراخ نمایشگر معرفی شود، برای اپل سخت خواهد بود که از ناچ صفحه به‌طور کامل دست بکشد. این افشاگر که پیش‌تر پیش‌بینی کرده بود آیپد نسل نهم در رویداد شهریور اپل معرفی خواهد شد، ادعا می‌کند که “بعید است” اپل به‌طور کامل ناچ را با طراحی سوراخ نمایشگر جایگزین کند و در عوض، آیفون ۱۴ ممکن است با همان ناچ معروف، معرفی شده اما سایز آن کاهش یابد.

استفاده از ناچ به‌جای سوراخ نمایشگر در آیفون ۱۴

با رونمایی از آیفون 13 و آیفون 13 پرو، اپل این بریدگی را در عرض، کوچک‌تر کرده اما ارتفاع آن کمی بلندتر است. اپل این کار را با کوچک‌تر کردن اندازه اجزای سیستم دوربین TrueDepth و مهندسی مجدد داخلی آن به‌همراه انتقال اسپیکر مکالمه به قاب بالایی گوشی انجام داده است.

مینگ چی کو در گزارش خود در مورد طراحی سوراخ نمایشگر برای سال آینده، جزئیاتی در مورد چگونگی قرار دادن Face ID توسط اپل در مدل‌های آیفون ۱۴ پرو در صورت استفاده از این طراحی را ارائه نکرد.

شایعه امروز در Weibo همچنین ادعا می‌کند که Touch ID نیز، سال آینده در زیر صفحه‌نمایش ظاهر نخواهد شد، به این معنی که Face ID ممکن است همچنان تنها گزینه احراز هویت بیومتریک برای کاربران iPhone 14 باشد.

آیفون ۱۴ پرو با سوراخ نمایشگر و سنسور ۴۸ مگاپیکسلی دوربین اصلی معرفی خواهد شد

نظر شما چیست؟ آیا اپل در نسخه پایه پرچمداران سال آینده خود، به طراحی ناچ صفحه پایبند بوده و سوراخ نمایشگر را تنها برای مدل‌های پرو استفاده خواهد کرد؟

نوشته آیفون ۱۴ اپل طراحی ناچ را حفظ کرده و سوراخ نمایشگر و سنسور اثر انگشت زیر صفحه نخواهد داشت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code