لپ تاپ گیمینگ MSI Delta 15 با Ryzen 9 5900HX رونمایی شد
1 min read

لپ تاپ گیمینگ MSI Delta 15 با Ryzen 9 5900HX رونمایی شد

کمپانی MSI، بیشتر یک برند مطرح در زمینه تولید تجهیزات و محصولات در حوزه گیمینگ است. لپ تاپ جدید کمپانی MSI، به تازگی رسیده است. لپ تاپ گیمینگ MSI Delta 15 به تازگی معرفی شده است که در ادامه نگاهی به جزئیات آن داریم.

مشخصات فنی و قیمت لپ تاپ MSI Delta 15

آخرین باری که MSI به طور گسترده از سری لپ تاپ‌های جدید خود رونمایی کرد، چند ماه پیش بود.

لپ تاپ MSI GP Leopard به همراه Pulse GL و Katana GF رسماً معرفی شدند

کمپانی MSI با معرفی یک لپ تاپ ١۵.۶ اینچی جدید، تجربه گیمینگ بازیکنان خود را یک پله بالاتر برده است. مدل دقیق این لپ تاپ، AMD Advantage Edition A5 Delta-15-A5EFK-030JP است. به گزارش Gizmochina، بزرگ‌ترین عاملی که می‌تواند تجربه گیمینگ بهتری را به ارمغان بیاورد، بهره گیری از Ryzen 9 5900HX به همراه پردازنده گرافیکی Radeon RX 6700M است. این لپ تاپ، مجهز به نمایشگر ١۵.۶ اینچی با شیشه مات و ضد بازتاب است.

رفرش ریت این نمایشگر، ٢۴٠ هرتز و وضوح آن نیز Full HD است. حتی با وجود این که لپ تاپ گیمینگ MSI Delta 15 مخصوص بازی است، وزن ١.٩ کیلوگرمی و ضخامت ١.٩ میلی متری آن، حمل و نقل را ساده می‌سازد. این کمپانی ١۶ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 به همراه ۵١٢ گیگابایت حافظه داخلی از نوع M.2 NVMe SSD را برای لپ تاپ خود در نظر گرفته است. سیستم عامل پیش فرض این لپ تاپ، ویندوز ١٠ است. اما شما می‌توانید آپدیت ویندوز ١١ را بر روی آن نصب کنید. بلوتوث نسخه ۵.٢ و وای فای دو بانده در این دستگاه موجود هستند. به ادعای MSI، عمر باتری این لپ تاپ حدود ١٢ ساعت است. درگاه‌های موجود در این لپ تاپ، Type-C 3.2 Gen 2، درگاه Type-A 3.2 Gen 2، درگاه HDMI و جک ٣.۵ میلی متری هدفون هستند. اما قیمت این لپ تاپ گیمینگ چه قدر است؟

هنوز اعلام نشده است که این لپ تاپ، چه قیمتی دارد. اما انتظار ما، برچسب قیمتی ٢١٨ هزار ین ژاپن (معادل ١٩۴٢ دلار آمریکا) است.

نظر شما در مورد لپ تاپ جدید MSI چیست؟ کدام ویژگی آن را بیشتر می‌پسندید؟

نوشته لپ تاپ گیمینگ MSI Delta 15 با Ryzen 9 5900HX رونمایی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code