نوکیا G300 با Snapdragon 480 و دوربین اصلی سه گانه به قیمت ١٩٩ دلار رسماً معرفی شد
1 min read

نوکیا G300 با Snapdragon 480 و دوربین اصلی سه گانه به قیمت ١٩٩ دلار رسماً معرفی شد

نوکیا عادت دارد تا به صورت بی سر و صدا از بسیاری از گوشی‌های هوشمند جدید خود رونمایی کند. امسال، نوکیا با سری G خود دارد بازار گوشی‌های اقتصادی شده است. در همین رابطه، کمپانی نوکیا امروز بالأخره از گوشی جدید خود با قیمتی مناسب رونمایی کرده است. در ادامه، نگاهی به مشخصات فنی و قیمت نوکیا G300 خواهیم داشت.

مشخصات فنی و قیمت نوکیا G300

نوکیا مدتی پیش گوشی Nokia G50 5G را با تراشه Snapdragon 480 معرفی کرده است.

نوکیا G50 با Snapdragon 480 5G و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری به قیمت معادل ۲۷۱ دلار رسما معرفی شد

به گزارش TheVerge، امروز HMD Global که مالکیت بخش موبایل نوکیا را در اختیار دارد، سرانجام گوشی جدیدی را با نام Nokia G300 رونمایی کرده است. اما دقیقاً این گوشی چه چیزی در چنته دارد؟

خب، باید در همین ابتدا بگوییم که Nokia G300 قرار نیست که یک دستگاه متفاوت و خاص باشد. این گوشی، شما را به وجد نخواهد آورد. اما در مقابل، ویژگی‌هایی توسط آن ارائه می‌شوند که در کنار قیمت مناسب آن، ارزش خرید بالایی به خریداران ارائه می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های Nokia G300، حضور حسگر تشخیص اثرانگشت واقع بر روی فریم است.

منبع تغذیه این گوشی جدید نوکیا، یک باتری با ظرفیت ۴,۴٧٠ میلی آمپر ساعت است. نوکیا ادعا می‌کند که این گوشی اقتصادی، می‌تواند عمر باتری دو روزه داشته باشد. همچنین نوکیا جک ٣.۵ میلی متری هدفون و درگاه Type-C را در گوشی جدید خود تعبیه کرده است. اندروید ١١ پیش فرض و NFC نیز در این گوشی جدید حضور دارد. حال، نوبت به بخش دوربین اصلی این گوشی می‌رسد. جایی که نوکیا از دوربین اصلی سه گانه ٢+۵+١۶ مگاپیکسلی در نوکیا G300 استفاده کرده است. خوشبختانه قابلیت عکاسی فوق عریض نیز در این گوشی حضور دارد. دوربین سلفی این دستگاه نیز وضوح ٨ مگاپیکسلی دارد. ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر این دستگاه، وظیفه میزبانی از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را بر عهده دارد.

نوکیا ۴ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X 1866MHZ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.1 را برای گوشی جدید خود در نظر گرفته است. خب، این دستگاه قیمت پایینی دارد. این می‌تواند دلیل استفاده از نمایشگر ۶.۵٢ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +HD و رفرش ریت ۶٠ هرتزی در Nokia G300 باشد. نسبت تصویر آن نیز ٢٠:٩ است.

مانند گوشی OnePlus Nord N200 5G، این گوشی نیز در تک نسخه ۶۴ گیگابایتی روانه بازار می‌شود. بنابراین، اگر به حافظه ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید می‌بایست از درگاه کارت حافظه جانبی این محصول استفاده کنید. قلب تپنده Nokia G300، تراشه ٨ نانومتری Snapdragon 480 است. این تراشه، عملکردی در حد و اندازه Snapdragon 730 دارد.

اسنپدراگون ۴۸۰ به عنوان ارزان ترین تراشه 5G کوالکام رسما معرفی شد

نوکیا ذکر کرده است که نسخه بلوتوث این گوشی، ۵.٠ است. شارژر این دستگاه، درون جعبه آن تعبیه شده است که خبر خوبی محسوب می‌شود. توان این شارژر، ١٨ وات است. در نهایت، نوکیا برچسب قیمتی ١٩٩ دلاری را بر روی گوشی تازه وارد خود قرار داده است.

نظر شما در مورد این گوشی اقتصادی جدید نوکیا چیست؟ آیا قیمت آن را می‌پسندید؟ کدام ویژگی آن برای شما جذاب‌تر است؟

نوشته نوکیا G300 با Snapdragon 480 و دوربین اصلی سه گانه به قیمت ١٩٩ دلار رسماً معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code