تیزر وان پلاس 9RT به نرخ نمونه‌برداری لمسی ۶۰۰Hz، خنک‌کننده قدرتمند و رم مجازی آن اشاره می‌کند
1 min read

تیزر وان پلاس 9RT به نرخ نمونه‌برداری لمسی ۶۰۰Hz، خنک‌کننده قدرتمند و رم مجازی آن اشاره می‌کند

چندی پیش وان پلاس رسما تأیید کرد که این شرکت در تاریخ ۲۱ مهر میزبان رویدادی برای معرفی تلفن هوشمند آینده خود با نام OnePlus 9RT در چین خواهد بود. پیش از این، برخی از ویژگی‌های کلیدی دستگاه قبلاً تأیید شده است و با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، این شرکت جزئیات بیشتری را در قالب تیزرها به‌اشتراک می‌گذارد. در جدیدترین تیزر منتشرشده توسط این کمپانی، تأیید شده است که وان پلاس 9RT از نمایشگر فوق حساس با نرخ نمونه‌برداری لمسی 600 هرتز پشتیبانی کرده و محتویات صفحه‌نمایش با تأخیر بسیار جزئي به‌نمایش درمی‌آیند.

نرخ نمونه‌برداری لمسی ۶۰۰ هرتز در تیزر وان پلاس 9RT

به‌گفته وان پلاس، بهینه‌سازی‌های جدید صورت‌گرفته در قسمت نمایشگر، تاخیر کلیک را تا 57 درصد و تاخیر اسلاید را 47 درصد بهبود بخشیده است. همچنین این گوشی با همکاری تیم OnePlus eSports توسعه می‌یابد.

پیش از این، تأیید شده بود که این دستگاه مجهز به نمایشگر تولیدشده توسط سامسونگ از نوع AMOLED E4 با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بوده که احتمالاً اندازه آن نیز 6.55 اینچ می‌باشد. در داخل این گوشی همچنین از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام استفاده شده است که از حافظه رم از نوع LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 نیز پشتیبانی می‌کند. در ادامه، این شرکت بیان می‌کند که گوشی 9RT از قابلیت رم مجازی تا 7 گیگابایت در کنار 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم خالص خود دستگاه بهره می‌برد.

نرخ نمونه‌برداری لمسی ۶۰۰ هرتز در تیزر وان پلاس 9RT

سیستم خنک‌کننده سفارشی OnePlus 9RT

این گوشی هوشمند همچنین دارای سیستم خنک‌کننده بهبودیافته‌ای است که شامل ۵ لایه صفحه خنک‌کننده با مساحت 19067.44 میلی‌مترمربع بوده که وان پلاس ادعا می‌کند بزرگ‌ترین سیستم خنک‌کننده در تلفن‌های هوشمند این شرکت به‌شمار می‌رود. سیستم خنک‌کننده جدید دارای ورق‌های گرافیت می‌باشد و انتظار می‌رود تا 20 درصد خروجی بهتر در زمینه‌ی راندمان اتلاف گرما در مقایسه با OnePlus 9R از خود نشان دهد.

سیستم خنک‌کننده سفارشی وان پلاس 9RT

سیستم خنک‌کننده سفارشی وان پلاس 9RT

در بخش دوربین، انتظار می‌رود این گوشی دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی از نوع سونی IMX766، لنز فوق‌عریض 16 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی باشد. در قسمت جلویی، یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی و تماس تصویری وجود خواهد داشت.

با ورود به بخش سیستم‌عامل و نرم‌افزار، OnePlus 9RT از ColorOS 12 برپایه Android 11 بهره می‌برد، اما نسخه جهانی آن احتمالا با OxygenOS 12 عرضه خواهد شد. جدیدترین پرچمدار نیمه دوم وان پلاس همچنین به باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده که از فناوری شارژ سریع ۶۵ Warp Charge نیز پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود این تلفن هوشمند در سه گزینه رنگی متفاوت شامل نقره‌ای، مشکی و آبی عرضه شود. برای اینکه بدانیم وان پلاس چه برنامه‌ای برای دستگاه و همچنین انواع حافظه، ویژگی‌ها، قیمت و در دسترس بودن آن دارد، باید چند روز دیگر و برگزاری رویداد رسمی شرکت منتظر بمانیم.

مشخصات وان پلاس 9RT رسما تایید شد؛ عرضه از ۲۷ مهرماه

نظر شما راجع‌به جدیدترین گوشی هوشمند وان پلاس با مشخصاتی از جمله نرخ نمونه‌برداری بالای نمایشگر به‌همراه سیستم قدرتمند خنک‌کننده آن و همچنین قابلیت رم مجازی تا ۷ گیگ چیست؟

نوشته تیزر وان پلاس 9RT به نرخ نمونه‌برداری لمسی ۶۰۰Hz، خنک‌کننده قدرتمند و رم مجازی آن اشاره می‌کند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code