چگونه در کالاف دیوتی موبایل لباس رایگان بگیریم؟ آپدیت جدید
1 min read

چگونه در کالاف دیوتی موبایل لباس رایگان بگیریم؟ آپدیت جدید

بازی هایی از نوع اکشن و هیجانی آن هم روی گوشی، برای نسل حاضر اهمیت زیادی دارند. می توانند بدون دردسری و در هر مکانی به سادگی بازی کنند. امکانی که پیشرفت های دانش امروزی آن را مهیا کرده است. کالاف دیوتی موبایل یکی از بازی های بتل رویال در ژانر هیجانی و اکشن است. شخصیت های حاضر در کالاف دیوتی می توانند به انواع لباس، پوسته و اسکین مجهز شوند. تجهیز کاراکتر، باعث ایجاد حس برتری در گیمر می شود. جذابیت و تجهیز کاراکتر سبب تقویت روحیه گیمر می شود. اتفاقی که به سادگی می تواند سبب موفقیت و پیروزی او در این میدان بشود. به دست آوردن لباس و پوسته های رایگان برای افراد بسیار اهمیت دارد. آیا می دانید چگونه در کالاف دیوتی موبایل لباس رایگان بگیریم؟ راهکارهایی ساده و دور از انتظار برای این کار وجود دارد. در ادامه، آن ها را معرفی می کنیم.

لباس رایگان در کالاف دیوتی موبایل

تغییر پوسته و پوشش کاراکترهای کالاف دیوتی موبایل برای همه بازیکن ها مهم است. برخی پوشش ها سبب ارتقای سطح شخصیت و گیمر می شوند. البته در کنار این ارتقا سطح باعث تنوع و جلوه زیبای ظاهری آن نیز می شود. اگر بازیکن همیشکی این بازی مهیج و جهانی باشید، حتما نام سی پی را شنیده اید. سی پی برنامه ای متعلق به کالاف دیوتی است که درون خود انواع پوسته و لباس را گنجانده است. این برنامه را فقط می توان خرید. خرید سی پی و دریافت انواع لباس برای برخی بازیکن ها به همین سادگی مقدور نیست. به همین دلیل بایستی به دنبال راهی باشیم تا به صورت رایگان به مواردی از این قبیل دست یابیم. روش های زیادی وجود دارد. گیمرهایی وجود دارند که معمولا این روش ها را نادیده می گیرند. با خواندن این مطلب دیگر نیازی به پرداخت پول برای دریافت لباس و اسکین نیست.

  1. 1- تکمیل ماموریت های گروهی بازی
  2. 2- جوایز چالش های هفتگی
  3. 3- Daily Login
  4. 4- انجام ماموریت های بتل رویال
  5. 5- بالا بردن رنک و سطح بازی

1. تکمیل ماموریت های گروهی بازی

یکی از راه های دریافت لباس رایگان در کالاف دیوتی موبایل تکمیل ماموریت های گروهی بازی است. برخی از لباس ها دارای قابلیت منحصر به فردی هستند که به تقویت قدرت کاراکتر کمک می کنند. در این نمونه از بازی های موبایلی با یک سری ماموریت ها و چالش هایی روبرو هستیم. این موارد در کنار بازی اصلی رونمایی می شوند. معمولا به صورت جمعی و گروهی انجام می شوند. مانند یک مسابقه که در پایان به برنده جایزه می دهند. در این جا نیز اگر ماموریت را به پایان برسانید و در آن پیروز بشوید، شایسته دریافت انواع جایزه خواهید بود. یکی از جوایز در نظر گرفته شده برای این بخش، لباس رایگان می باشد. این فقط یکی از هدایا می باشد که شما می توانید از آن استفاده کنید. بنابراین اگر به دنبال اسکین و پوسته های رایگان برای کاراکتر خود هستید، این ماموریت ها را سرسری نگیرید.

2. جوایز چالش های هفتگی

در بازی کالاف دیوتی موبایل یک بخش فرعی تحت عنوان Weekly Challange وجود دارد. این بخش هر هفته چالش هایی را برای بازیکن ایجاد می کند. این چالش ها در محیط اصلی بازی قابل اجرا هستند. گاهی گیمر در بازی با آن ها برخورد دارد و حتی آن ها را با موفقیت به پایان می رساند. ولی فکر می کند جزیی از بازی اصلی است. در صورتی که تصوری کاملا اشتباه می باشد. این بخش را هر روز چک و بررسی کنید.

گاهی بدون این که بدانید آن ها را به انجام رسانده اید و کامل کرده اید. موفقیت در این بخش مجانی نبوده و جوایز خاصی را برای آن در نظر گرفته اند. برای دریافت جایزه حتما باید به بخش مربوطه وارد شوید. در غیر این صورت، هدیه این چالش از دستتان می رود. یکی از راه های دریافت لباس رایگان در بازی کالاف دیوتی موبایل گذر از چالش های هفتگی است. هر هفته می توانید یکی از انواع جوایز را دریافت کنید. به شرط آن که به این بخش رفته و چالش ساده آن را انجام دهید.

3. Daily Login

علاوه بر جوایز هفتگی، بخشی در بازی کالاف دیوتی موبایل وجود دارد که روزانه هدیه می دهد. آیا این خارق العاده نیست. برنامه ای که ضمن ایجاد شرایط بازی، خود تجهیزات را به صورت رایگان در اختیار گیمر قرار می دهد. این بخش با عنوان Daily Login حضور دارد. کافیست به همین قسمت ورود پیدا کنید. از جوایز آن می توان به سکه رایگان، لباس های مخصوص کاراکترها و اسکین یا پوسته رایگان اشاره کرد. با کمک سکه های به دست آمده در این بخش می توان به خرید تجهیزات مورد نیاز کاراکتر بپردازید. تا بدین طریق بتوانید گامی بزرگ در جهت موفقیت و پیروزی بردارید. حالا دیگر یکی از روش های آسان دریافت لباس رایگان را در بازی کالاف دیوتی موبایل می دانید. کافیست روزی یک بار به این بخش بروید و شانس خود را بیازمایید.

4. انجام ماموریت های بتل رویال

بازی های بتل رویال در برخی مواقع ماموریت هایی را برای بازیکن فراهم می کند. او باید حواسش را جمع نماید و این ماموریت های را به انجام برساند. به نظر شما آیا این کار لازم می باشد؟ انجام ماموریت های بتل رویال در بازی اصلی نقشی ندارند. اما می تواند یک امتیاز کمکی برای گیمر باشد. به این دلیل که در صورت انجام آن ها به طور صحیح، مشمول دریافت جایزه می شوید. اگر به دنبال دریافت لباس رایگان برای کاراکتر خود در کالاف دیوتی موبایل هستید، به شما کمک می کند. این ماموریت ها قوه هوش شما را به کار می اندازند. کافیست برخوردی هوشمندانه داشته باشید تا پیروز شوید. البته اگر خواهان دریافت جایزه آن باشید.

5. بالا بردن رنک و سطح بازی

دریافت لباس رایگان در بازی کالاف دیوتی از طریق بالا بردن سطح و رنک بازی نیز میسر است. اگر بگوییم که مهم ترین راه دریافت لباس رایگان کاراکترها همین گزینه است، اشتباه نکرده ایم. بالا بردن رنک بازیکن چیز پیچیده و سختی نیست. بلکه خیلی آسان بوده و با رعایت چند نکته ساده قابل دستیابی است. افرادی که رنک بالایی دارند به راحتی قادر به دریافت لباس های رایگان برای شخصیت خود می باشند. آیا شما می دانید این صعود رتبه و رنک به چه عواملی بستگی دارد؟ برای این منظور کافیست همواره سه نکته زیر را در نظر خود داشته باشید:

  • • اگر به صورت انفرادی در حال بازی هستید، سریعا و در اولین فرصت دشمن خود را بکشید. در واقع در میدان رقابت و بازی، شما اولین نفری باشید که یک رقیب را می کشد. این برتری یک امتیاز مثبت در قالب بالا رفتن رنک می باشد.
  • • اگر به صورت تیمی و گروهی بازی می کنید باز هم این نکته را رعایت کنید. یعنی باز هم اولین نفری باشید که یک رقیب را نابود می کند. این موضوع بسیار با اهمیت می باشد که اولین نفر از تیم خود باشید.
  • • کشتن 15 نفر از دشمن در یک مرحله از رقابت، نیز امتیاز مثبت برای افزایش رنک دارد.

دلایل تعویض لباس کاراکتر

در این جا روش های مختلفی برای دریافت لباس رایگان در بازی کالاف دیوتی موبایل ارائه شد. روش هایی بسیار ساده و در دسترس که ممکن است برخی گیمرها از وجود آن ها بی اطلاع باشند. برنامه خود بازی چندین راهکار را برای بازیکن فراهم کرده است. بدین طریق بازیکن می تواند بدون هیچ گونه پرداخت پولی، به طور کاملا رایگان لباس بگیرد. اما حالا یک سوال پیش می آید؟ آیا تعویض لباس کاراکتر لازم و ضروری است؟ اصلا این تعویض و دریافت پوسته و لباس جدید تاثیری هم در بازی دارد؟ در این جا، دلایلی برای تعویض مداوم لباس ارائه می گردد. بنابراین، دریافت نمونه رایگان آن کاملا منطقی می باشد.

  1. 1- بازی کالاف دیوتی یک صحنه مبارزه ای، اکشن و جنگی است. بازیکن های این فضا از طریق اسلحه و گلوله با هم درگیر می شوند. گاهی حتی به آن ها آسیب ها و خسارات جسمانی نیز وارد می شود. در این بین امکان آسیب و تخریب پوشش او وجود دارد. بنابراین منطقی است که لباس کاراکتر عوض شود. تهیه یک نمونه جدید و نو برای ادامه بازی ضروری به نظر می رسد.
  2. 2- جلیقه نجات، یکی از لباس های کاراکترها می باشد. این نمونه از تجهیزات پوششی جهت ایمنی بخشی و حفاظت از جان بازیکن می باشند. بنابراین برخی از این نمونه ها علاوه بر پوششی بودن، نقش حفاظتی نیز دارند. بنابراین، برای داشتن امنیت بیشتر به دنبال نمونه های رایگان باشید. زیرا بایستی مداوما تعویض شوند. تعویض مداوم از طریق تهیه نمونه های مجانی به صرفه تر است.
  3. 3- برخی لباس ها دارای یک سری امتیازات ویژه ای هستند. سبب افزودن یک قابلیت و قدرت افزون تری به گیمر می شوند. بنابراین با داشتن یک نمونه مناسب حتی کاراکتری قوی تر خواهید داشت.
  4. 4- یک کاراکتر جذاب با ظاهری آراسته، روحیه بازیکن را برای بازی بهبود می بخشد. پس تزیین و آراستن ظاهر بازیکن می تواند شما را در محیط بازی به جایگاه ویژه ای برساند. این گزینه نیز از دلایل تعویض لباس کاراکتر می باشد.

نوشته چگونه در کالاف دیوتی موبایل لباس رایگان بگیریم؟ آپدیت جدید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code