خرید تتر با بهترین قیمت و تسویه فوری در بیت 24
1 min read

خرید تتر با بهترین قیمت و تسویه فوری در بیت 24

خرید تتر دارای قیمت همیشه ثابت 1 دلار است و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال دنیا محسوب می‌شود. اکنون خرید و فروش تتر در بیت 24 را آموزش می‌دهیم.

اغلب ارز دیجیتال را با بیت کوین می‌شناسند، اما در حال حاضر تتر پراستفاده‌ترین رمز ارز دنیا است، چرا که حجم مبادله روزانه بسیار بالاتری در مقایسه با دیگر ارزهای دیجیتال دارد. Bitcoin به عنوان نخستین ارز دیجیتال رمزنگاری شده ما را با یک سیستم پولی بین‌المللی بی‌نظیر، که از فناوری بلاک چین بهره می‌گیرد، آشنا کرد و بعد از آن نوبت به ظهور سایر گزینه‌ها (آلت کوین‌ها) رسید. Tether توانست به وسیله ثابت نگه داشتن قیمت یک ارز دیجیتال (قیمت هر واحد آن همیشه 1 دلار است) ثبات را به بازار کریپتوکارنسی بیاورد، همان چیزی که جزو دلایل عدم گسترش سریع کریپتوکارنسی است.

همانطور که گفتیم بیت کوین یک سیستم پولی فوق‌العاده با مزایای بی‌شمار است، اما نوسان قیمت زیادش سبب شده بسیاری نسبت به خرید، فروش و استفاده از آن تردید داشته باشند؛ بعید نیست طی چند ساعت، ارزش هر واحد آن بالای 20 درصد سقوط (یا شاید افزایش) کند. اما به لطف تتر می‌توان از همه قابلیت‌های آن نظیر امکان ارسال پول به سراسر دنیا طی یک چشم‌بر‌هم زدن، بدون نگرانی نسبت به نوسانات قیمت، بهره برد.

ارزهای دیجیتال شبیه تتر که قیمت خرید همواره ثابتی دارند، تحت عنوان «استیبل کوین» شناخته می‌شوند. حال نه تنها در میان استیبل کوین‌ها، بلکه در کل بازار ارز دیجیتال خرید تتر محبوبیت بیشتری دارد. به عبارتی در دسته‌بندی StableCoin، تتر (که نمادش USDT است) تنها گزینه نیست، اما با اختلاف از رقبا حجم مبادلات بالاتری دارد. به عنوان چند استیبل کوین دیگر می‌توان به یو‌اس‌دی‌ کوین (USDC)، بایننس یو‌‌اس‌دی (BUSD) و دای (DAI) اشاره کرد.

کاربردهای خرید تتر و دیگر استیبل کوین‌ها

USDT فراتر از دیگر ارزهای دیجیتال کاربرد دارد، به همین دلیل بیشتر از بیت کوین و سایر گزینه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهمترین موارد استفاده و دلایل خرید تتر به صورت زیر است.

ترید کردن با خرید فروش مستمر تتر

راه خروج از بازار یک رمز ارز چیست؟ تصور کنید قیمت ارز دیجیتال رمزنگاری شده‌ای که روی آن سرمایه گذاری کرده‌اید، به حد سود یا ضرر مورد نظرتان رسیده است و اکنون می‌خواهید از مارکت خارج شوید. در این شرایط، می‌بایست در یک پلتفرم مبادلات کریپتوکارنسی نظیر بایننس یا اکسچینو اقدام به تبادل ارز X با USDT کنید. اما چرا تتر؟ چرا از دیگر استیبل کوین‌ها استفاده نکنیم؟

به عنوان مثال در صرافی Binance جفت‌های مبادلاتی زیادی نیز با ارز بایننس یو‌اس‌دی (BUSD) وجود دارند. اما نه تنها در همین پلتفرم، بلکه در تمام صرافی‌های کریپتویی بیشترین بازار با تتر است؛ ممکن نیست یک ارز دیجیتال بدون داشتن جفت با USDT، با گزینه دیگری قابل مبادله باشد. به عبارت دیگر اولین مرحله اضافه شدن یک کوین یا توکن به هر صرافی ارز دیجیتال، ایجاد بازار مبادله آن با تتر به صورت (USDT / X) است. حال ممکن است برای X، بازارهای دیگری نیز، مثلا با بیت کوین (BTC / X)، اتریوم (ETH / X) یا دیگر گزینه‌ها، وجود داشته باشد.

بعد از خروج، می‌توان از این تتر برای خرید های بعدی استفاده کرد، یا آن را به ارز فیات (مثل ریال، دلار، یورو) محلی خود تبدیل کرد. به عنوان مثال می‌توانید با فروش تتر به بیت 24 در کوتاه‌ترین زمان ممکن تسویه ریالی دریافت کنید. همچنین می‌توان USDT را داخل کیف پول اختصاصی Bit24 نگه دارید و در آینده به منظور خرید یک ارز دیجیتال دیگر (یا شاید همان ارز اولیه X در قیمتی پایین‌تر)، استفاده کنید.

استفاده مثل یک ارز عادی (دلار)

نوسان متعدد و شدید قیمت رمز ارزهایی مثل بیت کوین و سایر آلت کوین‌ها سبب شده برخی از پذیرش آن‌ها خودداری کنند. به عنوان نمونه، مخالفان قانون رسمی شدن بیت کوین به عنوان پول ملی در کشور السالوادور، مهمترین دلیل اعتراضشان را همین نوسان‌پذیری بالا بیان می‌کنند، به طوری که ممکن است ارزش BTC دریافتی بین زمان ارسال تا دریافت (پردازش و ثبت مدتی زمان نیاز دارد) کاهش پیدا کند که به ضرر گیرنده است.

اما استیبل کوینی نظیر تتر مصون از این ریسک است. USDT در ایران یا هر کشور دیگر، در هر ساعت از شبانه‌روز، در تمامی روزهای هفته و ماه و سال، همیشه یک دلار قیمت دارد! ارزش خرید هر تتر تغییر نمی‌کند و مصون از نوسان است، حتی اگر قیمت بیت کوین به صد هزار دلار افزایش یا به پنج دلار کاهش پیدا کند!

همین موضوع سبب شده فروشندگان و سرویس‌دهندگان زیادی تتر را به عنوان یک روش پرداخت قبول کنند. اگرچه سایر استیبل کوین‌ها هم از ویژگی‌ ثبات قیمت بهره می‌برند، اما اعتبار بالای Tether سبب شده اغلب آن را ترجیح بدهند.

خرید تتر از اپلیکیشن بیت 24

ابتدا اپلیکیشن اندروید بیت 24 را از کافه بازار دانلود و نصب کنید. نسخه آی‌او‌اس به زودی عرضه خواهد شد و در حال حاضر اپلیکیشنی برای آن وجود ندارد، به همین دلیل کاربران آیفون و آیپد باید از طریق وب سایت bit24.cash اقدام به خرید تتر یا فروش آن کنند.

بعد از ثبت نام و احراز هویت، با ورود به اپلیکیشن در صفحه اول (تب وسط) گزینه خرید و فروش را مشاهده خواهید کرد. به طور پیش‌فرض، در فهرست تتر (USDT) انتخاب شده است، اما در صورت تمایل می‌توانید یکی دیگر از 180 ارز پشتیبانی شده توسط بیت 24 را خریداری کنید. مقابل نام ارز (در اینجا تتر) مقدار خرید را مشخص و سپس دکمه سبز رنگ «شروع تبادل» را لمس کنید.

مرحله باید محل واریز را مشخص کنید. اگر می‌خواهید بعد از خرید تتر ارز دیجیتال خود را داخل کیف پول بیت 24 نگهداری کنید، اولین گزینه را انتخاب کنید، در غیر این صورت برای انتقال به یک کیف پول دیگر نظیر تراست والت دومین گزینه یعنی «انتقال به کیف پول شخصی» را برگزینید.

در اینجا قصد داریم بعد از خرید تتر آن را به یک کیف پول شخصی مثل تراست والت منتقل کنیم. باید شبکه را مشخص کنید و سپس آدرس را قرار بدهید. به خاطر متعدد و پیچیده بودن کاراکترهای مربوط به آدرس‌های ارزهای دیجیتال از تایپ دستی آن‌ها جدا خودداری کنید، چرا که احتمال خطا بالا است. حتما آدرس را «کپی – پیست» کنید. به مرحله بعد بروید.

آخرین مرحله مربوط به پرداخت است. در صورتی که از قبل کیف پول ریالی خود در بیت 24 را شارژ کرده باشید، می‌توانید اینجا هزینه را از آن پرداخت کنید (پرداخت با استفاده از کیف پول بیت 24)، در غیر این صورت باید بعد از لمس گزینه «پرداخت از طریق درگاه آنلاین» وارد درگاه بانکی شوید و هزینه را بپردازید.

اینجا مراحل خرید تتر به پایان رسیده است. واریز توسط بیت 24 بلافاصله انجام می‌شود. در نتیجه مدت زمان انتظار شما برای دریافت ارز دیجیتال به میزان ترافیک شبکه بستگی دارد.

نوشته خرید تتر با بهترین قیمت و تسویه فوری در بیت 24 اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code