گوشی IQOO Neo 5s مشخصاتی در حد پرچمداران، اما قیمتی اقتصادی دارد
1 min read

گوشی IQOO Neo 5s مشخصاتی در حد پرچمداران، اما قیمتی اقتصادی دارد

در اوایل سال جاری بود که IQOO Neo 5 رونمایی شد. پس از آن گوشی iQOO Neo 5 Lite (Vitality Edition) نیز به این سری از گوشی های آیکو پیوست. اکنون گزارشات می‌گویند که به زودی تلفن هوشمندی با نام IQOO Neo 5s معرفی خواهد شد. این گوشی هوشمند مشخصاتی در حد پرچمداران خواهد داشت. طبق گزارشات باید منتظر عرضه گوشی هوشمندی با نمایشگر ۱۰ بیتی، اسنپدراگون ۸۸۸ و فست شارژ ۶۶ واتی، اما با قیمتی مقرون به صرفه باشیم.

گوشی IQOO Neo 5s با اسنپدراگون ۸۸۸ و فست شارژ ۶۶ واتی به زودی رونمایی می‌شود

آیکو Neo 5s با صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی OLED با تراکم پیکسلی ۲۳۷۶×۱۰۸۰ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این نمایشگر ساخت BOE بوده و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و رنگ هایی ۱۰ بیتی خواهد داشت. قدرت پردازشی این تلفن هوشمند توسط تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ تامین می‌شود. یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با فست شارژ ۶۶ واتی نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

احتمال می‌رود که iQOO Neo 5s در دو نسخه با ۸/۱۲۸ گیگابایت و ۱۲/۲۵۶ گیگابایت حافظه در دسترس خواهد بود. رزولوشن دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسل است و دوربین اصلی باید دارای سه دوربین باشد. سنسور دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX598 با لرزشگیر اپتیکال خواهد بود. بنا به گزارش GizChina، قیمت این دستگاه برای نسخه پایه ۴۶۵ دلار خواهد بود. زمان رونمایی رسمی iQOO Neo 5s هنوز گزارش نشده است.اما در هفته های آینده اخبار و اطلاعات بیشتری درمورد این دستگاه خواهیم داشت.

IQOO Neo 5

برند IQOO در بهار آینده از ویوو جدا خواهد شد

با توجه به گزارشات منابع آگاه، برند IQOO در نیمه اول سال آینده از ویوو جدا شده و کاملا مستقل خواهد شد. Vivo برند تجاری iQOO را در ژانویه ۲۰۱۹ رونمایی کرد. از آن زمان، این برند به شدت توسعه یافته است. در حال حاضر، آیکو در واقع نیازی به کمک شرکت مادر ندارد. بنابراین، سال آینده از ویوو جدا خواهد شد و مستقیماً توسط گروه چینی BBK Electronics که صاحب برند های Oppo ، OnePlus ، Vivo و Realme است، مدیریت می‌شود. همچنین، طبق گزارشات ، iQOO در حال آماده سازی دستگاه های جدید سری Z5x و Neo با تراشه Snapdragon 888 است.

برند iQOO در سال ۲۰۲۲ به شرکتی مستقل از ویوو تبدیل خواهد شد

همچنین ویوو اولین تلفن هوشمند خانواده جدید سری T را تا پایان امسال معرفی می‌کند. بر اساس گمانه زنی ها، این گوشی هوشمند قیمتی بین ۳۱۰ تا ۳۹۰ دلار خواهد داشت.

با توجه به مشخصات فاش شده از IQOO Neo 5s نظر شما درباره این گوشی چیست؟

نوشته گوشی IQOO Neo 5s مشخصاتی در حد پرچمداران، اما قیمتی اقتصادی دارد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code