ریلمی GT Neo 2T با Dimensity 1200AI و شارژر ۶۵ وات رسماً معرفی شد
1 min read

ریلمی GT Neo 2T با Dimensity 1200AI و شارژر ۶۵ وات رسماً معرفی شد

ریلمی در ادامه رونمایی از محصولات جدید خود، به سراغ رونمایی از یک گوشی بالا زده جدید رفت. این دستگاه بالا رده، ویژگی‌های پرچمداران ریلمی را داراست. گوشی ریلمی GT Neo 2T، امروز رسماً از راه رسید. این گوشی از تراشه مدیاتک و شارژر پر توان استفاده می‌کند.

مشخصات فنی و قیمت گوشی ریلمی GT Neo 2T

قبلاً ریلمی از Realme GT Neo 2 پرده برداشته بود. این گوشی، دارای Snapdragon 870 بود.

ریلمی GT Neo 2 با اسنپدراگون ٨٧٠ و قیمت ٣٧۴ دلاری معرفی شد

حال به گزارش EqualLeaks، امروز یک نسخه دیگر از گوشی ریلمی GT Neo 2 با نام Realme GT Neo 2T معرفی شده است. این نسخه، چند تفاوت با ریلمی GT Neo 2 دارد. در نتیجه، ریلمی یک مدل متفاوت دیگر را در چین رونمایی کرده است. فعلاً مشخص نیست که ریلمی چه زمانی این گوشی را در بازار جهانی عرضه می‌کند.

اما دقیقاً این گوشی چه مشخصاتی را داراست؟ از نمایشگر GT Neo 2T شروع می‌کنیم. جایی که این گوشی از نمایشگر ۶.۴٣ اینچی از نوع AMOLED با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی و وضوح +Full HD بهره می‌برد. همچنین با توجه به نوع نمایشگر این گوشی، حسگر تشخیص اثرانگشت اپتیکال درون نمایشگر واقع شده است. در قاب جلویی این گوشی، می‌توان حفره نمایشگر سمت چپ را مشاهده کرد. در مقابل، قاب پشتی نیز از ماژول دوربین اصلی سه گانه با طراحی متفاوت نسبت به GT Neo 2 برخوردار است.

تراشه استفاده شده در این گوشی، Dimensity 1200AI است. این نسخه از Dimensity 1200، بیشتر در بخش هوش مصنوعی و پردازش‌های مرتبط متمرکز شده است. ریلمی ٨ یا ١٢ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X 2133MHZ به همراه ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 را برای GT Neo 2T در نظر گرفته است. ظرفیت باتری این دستگاه، ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعت است. شارژر این گوشی، توان ۶۵ واتی داشته و درون جعبه تعبیه شده است.

رابط کاربری این دستگاه، RealmeUI 2.0 بر پایه اندروید ١١ است. وزن و ضخامت Realme GT Neo 2T، به ترتیب ١٨۶ گرم و ٨.۴ میلی متر است. درگاه Type-C در GT Neo 2T حضور دارد. همچنین جک ٣.۵ میلی متری هدفون به همراه ۵ گیگابایت حافظه رم مجازی در این گوشی موجود هستند. دو رنگ بندی سفید و مشکی در این گوشی قابل دسترسی است. در نهایت، زمان آن رسیده است تا به سراغ قیمت این گوشی برویم:

– نسخه ٨/١٢٨ گیگابایتی: ٢,٠٩٩ یوان (معادل ٣٢۵ دلار آمریکا)

– ٨/٢۵۶ گیگابایتی: ٢,٢٩٩ یوان (معادل ٣۵۶ دلار آمریکا)

– ١٢/٢۵۶ گیگابایتی: ٢,۵٩٩ یوان (معادل ۴٠٢ دلار آمریکا)

آیا شما گوشی جدید ریلمی را می‌پسندید؟ این گوشی ممکن است به زودی در بازار جهانی عرضه شود؛ فکر می‌کنید که آن را خریداری کنید؟

نوشته ریلمی GT Neo 2T با Dimensity 1200AI و شارژر ۶۵ وات رسماً معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code