ساعت هوشمند Realme Watch T1 با برچسب قیمتی ١٠٨ دلاری رونمایی شد
1 min read

ساعت هوشمند Realme Watch T1 با برچسب قیمتی ١٠٨ دلاری رونمایی شد

بالأخره ریلمی پس از معرفی گوشی‌های جدید خود، به سراغ ساعت هوشمند جدیدش رفت. این ساعت هوشمند، T1 نام دارد. ساعت هوشمند Realme Watch T1 که اخیراً معرفی شده است، قابلیت‌های پایش سلامتی جدیدی دارد. قیمت آن نیز نسبتاً مناسب است.

مشخصات فنی و قیمت ساعت هوشمند Realme Watch T1

ریلمی پیش از این نیز دستی در تولید ساعت‌های هوشمند داشته است. Realme Watch 2 Pro، مدتی قبل به عنوان جدیدترین ساعت هوشمند ریلمی معرفی شده بود.

ساعت هوشمند Realme Watch 2 Pro رسماً معرفی شد

حال EqualLeaks گزارش می‌دهد که ریلمی از جدیدترین ساعت هوشمند خود در کشور مادری خود یعنی چین پرده برداشته است. این ساعت هوشمند که Realme Watch T1 نام دارد، همان استراتژی ارائه ویژگی‌های گسترده مانند ساعت‌های قبلی را داراست.

نمایشگر این ساعت هوشمند جدید از ریلمی، قطر١. ٣ اینچی و پنلی از نوع AMOLED دارد. این پنل، دارای وضوح HD است. به همین جهت، تراکم پیکسلی نمایشگر Watch T1 به ٣٢۵ پیکسل بر اینچ می‌رسد. رفرش ریت نمایشگر ساعت هوشمند تازه وارد ریلمی، ۵٠ هرتزی است. ریلمی می‌گوید که برای حفاظت از نمایشگر Realme Watch T1 در برابر ضربات و خط و خش، از شیشه گوریلا گلس مخصوص بهره گرفته است.

ساعت هوشمند جدید ریلمی موفق شده است تا تا استاندارد مقاومت در برابر گرد و غبار و آب را تا عمق 5ATM کسب کند. تراشه NFC در این ساعت موجود است که می‌توان به وسیله آن، برخی از پرداخت‌ها مانند خرید بلیط اتوبوس و مترو را به سرعت انجام داد.

ریلمی اعلام کرده است که ساعت هوشمند Watch T1، از بیش از ١١٠ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. نظارت بر این حالت‌های ورزشی از طریق خود ساعت هوشمند امکان پذیر است. فریم آن نیز از جنس استیل ضد زنگ می‌باشد. طراحی Realme Watch T1، به صورت دایره‌ای است. شارژ شدن این ساعت هوشمند، به وسیله شارژر مغناطیسی صورت می‌گیرد. همان طور که گفتیم، این ساعت هوشمند در چین عرضه شده است. قیمت آن، برابر با ۶٩٩ یوان (معادل ١٠٨ دلار آمریکا) است.

نظر شما در مورد این محصول چیست؟ فکر می‌کنید که نمونه‌های مشابه از برندهایی مانند شیائومی جذابیت بیشتری داشته باشند یا خیر؟

نوشته ساعت هوشمند Realme Watch T1 با برچسب قیمتی ١٠٨ دلاری رونمایی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code