ویوو T1x 5G در کنار ویوو T1 5G رسماً معرفی شدند
1 min read

ویوو T1x 5G در کنار ویوو T1 5G رسماً معرفی شدند

امروز روز شلوغی بوده است. از مشخص شدن تاریخ رونمایی سری ردمی نوت ١١ تا معرفی چند گوشی جدید از برندهای مختلف، همگی به تازگی رخ داده‌اند. در نهایت، ویوو T1x 5G و ویوو T1 5G به عنوان جدیدترین گوشی‌های ویوو معرفی شدند. این دو دستگاه، در رده مشابهی هستند.

مشخصات فنی و قیمت ویوو T1x 5G و ویوو T1 5G

چندی پیش گفتیم که سری Vivo T1 رسماً تأیید شده است و به زودی معرفی می‌شود.

ویوو T1 و T1x فردا رونمایی خواهند شد+رندر و مشخصات فاش شده

به نقل از Gizmochina، ویوو بی سر و صدا از سری جدید گوشی‌های خود با نام T1 رونمایی کرده است. این سری، از دو عضو با نام‌های T1 5G و T1x 5G تشکیل شده است. در واقع، هر دو گوشی رده بالا هستند و مشخصات قابل توجهی را ارائه می‌دهند. در نهایت Vivo T1 نسبت به Vivo T1x قدرتمندتر است. اجازه بدهید تا ابتدا از همین دستگاه شروع کنیم.

نمایشگر این گوشی، ۶.۶٧ اینچی از نوع IPS LCD است. تراشه به کار گرفته شده در این گوشی، Snapdragon 778G می‌باشد. این تراشه ۶ نانومتری، تا ۴٠ درصد عملکرد بهتری نسبت به Snapdragon 768G دارد. ٨ یا ١٢ گیگابایت حافظه رم برای این گوشی جدید ویوو در نظر گرفته شده است. دو نسخه از این گوشی نیز با حافظه داخلی ١٢٨ و ٢۵۶ گیگابایتی برای خرید در دسترس خواهند بود.

تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ٧٧٨ جی / Snapdragon 778G کوالکام رسماً معرفی شد

در قاب پشتی ویوو T1 5G، دوربین اصلی سه گانه ٢+٨+۶۴ مگاپیکسلی به کار گرفته شده است. این دوربین سه گانه قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو را داراست. این سیستم دوربین، در یک ماژول مستطیلی شکل تعبیه شده است. باتری Vivo T1 5G، ظرفیت ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. با توجه به تراشه موجود در این گوشی، انتظار بازدهی باتری بالایی را داریم. این گوشی جدید، در دو رنگ مشکی و آبی در دسترس قرار خواهد گرفت.

پس از Vivo T1 5G، نوبت به برادر کوچک‌تر آن یعنی ویوو T1x 5G می‌رسد. این گوشی، مجهز به نمایشگر ۶.۵٣ اینچی با مشخصات مشابه است. تراشه موجود در این گوشی، Dimensity 900 است که از لیتوگرافی ۶ نانومتری TSMC برخوردار است. ۶ یا ٨ گیگابایت حافظه رم به همراه ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در نسخه‌های مختلف این گوشی موجود است.

ویوو T1x 5G

دوربین اصلی این گوشی، دوگانه است و سنسور اصلی آن وضوح ۶۴ مگاپیکسلی دارد. خبری از قابلیت عکاسی فوق عریض در ویوو T1x 5G نیست. سه رنگ بندی مختلف این گوشی به زودی در دسترس قرار می‌گیرند. در نهایت، به سراغ قیمت این دو دستگاه تازه وارد می‌رویم.

قیمت ویوو T1 در نسخه ٨/١٢٨ و ٨/٢۵۶ گیگابایتی، به ترتیب برابر با ١,٩٩٩ یوان (معادل ٣١٢ دلار آمریکا) و ٢,١٩٩ یوان (معادل ٣۴۴ دلار آمریکا) است. نسخه گران‌تر که از ١٢ گیگابایت حافظه رم و ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است، برچسب قیمتی ٢,۴٩٩ یوانی (معادل ٣٩٠ دلار آمریکا) را با خود یدک می‌کشد. در همین حین، Vivo T1x 5G نیز در نسخه‌های مختلف، چنین برچسب قیمتی را دارد:

– ۶/١٢٨ گیگابایتی: ١,۶٩٩ یوان چین (معادل ٢۶۶ دلار آمریکا)

– ٨/١٢٨ گیگابایتی: ١,٧٩٩ یوان چین (معادل ٢٨١ دلار آمریکا)

– ٨/٢۵۶ گیگابایتی: ١,٩٩٩ یوان چین (معادل ٣١٢ دلار آمریکا)

نظر شما در رابطه با رونمایی این دو گوشی جدید ویوو چیست؟ شما کدام یک از این دستگاه‌ها را بیشتر می‌پسندید؟

نوشته ویوو T1x 5G در کنار ویوو T1 5G رسماً معرفی شدند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code