مچ بند هواوی Watch Fit Mini با اندازه کوچک‌تر معرفی شد
1 min read

مچ بند هواوی Watch Fit Mini با اندازه کوچک‌تر معرفی شد

هواوی یکی از برندهای مطرح در بخش تولید گجت‌های پوشیدنی است. چینی‌ها معمولاً محصولاتی شیک و با ارزش خرید بالا را روانه بازار می‌کنند. جدیدترین مچ بند هوشمند هواوی، Watch Fit Mini نام دارد. این مچ بند هوشمند، دارای ابعاد کوچک‌تر و تغییرات دیگری نسبت به نسخه اصلی است.

مشخصات فنی و قیمت مچ بند هوشمند هواوی Watch Fit Mini

هواوی Watch Fit، یک مچ بند جذاب از چینی‌ها بود و در ترنجی نیز نقد و بررسی از Huawei Watch Fit داشتیم.

نقد و بررسی ساعت هوشمند هواوی واچ فیت (Huawei Watch Fit)

به نقل از Gizmochina، ممکن است که هواوی هم اکنون درگیر چالش‌ها و مشکلاتی در بخش موبایل خود باشد. سرنوشت این بخش، در هاله‌ای از ابهام است. اما این کمپانی در بخش‌های دیگر محصولات اکوسیستم خود تمرکز کرده است. گزارش‌هایی مبنی بر رونمایی مچ بند هوشمند هواوی Watch Fit New در هند نیز وجود دارد. اما پیش از این که جنتی اتفاقی رخ بدهد، هواوی به طور غافلگیر کننده‌ای از مچ بند هوشمند Watch Fit Mini رونمایی کرده است. این مچ بند، در آمازون آلمان نیز لیست شده است.

در واقع Watch Fit Mini و Watch Fit New، دو نسخه رونمایی نشده از مچ بند Watch Fit هستند که وجود آن‌ها، سال گذشته تأیید شده بود. مچ بند Watch Fit، در ابتدا با نمایشگر مستطیلی شکل در چین و دیگر کشورها عرضه شد و بسیاری از کاربران از آن استقبال کردند. حال، نسخه جدید آن با همان طراحی اما با ابعادی کوچک‌تر رسماً معرفی شده است.

در بخش مشخصات، این مچ بند جدید مجهز به نمایشگر ١.۴٧ اینچی از نوع AMOLED با وضوح ٣۶٨×١٩۴ می‌باشد. در مقابل، مچ بند Watch Fit نمایشگر ١.۶۴ اینچی دارد که حدود ٠.١٧ اینچ بزرگ‌تر است. اما نوع نمایشگر یکسان است. این مچ بند هوشمند جدید، همان قابلیت‌های پایش سلامتی را دارد که دیگر مچ بند‌های هوشمند نیز به خاطر آن‌ها معروف شده‌اند. از جمله این ویژگی‌ها، می‌توان قابلیت پایش کیفیت خواب، تشخیص غنای اکسیژن خون و میزان ضربان قلب را در کنار نظارت بر استرس را نام برد.

علاوه بر این، مچ بند هوشمند هواوی Watch Fit Mini، از ٩۶ حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند. از ورزش‌های پشتیبانی شده، می‌توان به شنا، پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری و دیگر موارد شناخته شده اشاره کرد. نیازی نیست که نگران دوش گرفتن با این مچ بند و یا شنا با آن باشید. چرا که این محصول تا عمق ۵٠ متر زیر آب مقاوم است. ظرفیت باتری آن، برابر با ١٨٠ میلی آمپر ساعت است. هواوی وعده عمر باتری ١۴ روزه آن را در صورت کارکرد عادی داده است. در اروپا، این مچ بند هوشمند تازه وارد با قیمت ١٩٩ یورو به فروش خواهد رسید.

نظر شما در مورد این مچ بند هوشمند جدید چیست؟ قابلیت‌های آن چطور هستند؟ آیا ارزش خرید آن مناسب است؟

نوشته مچ بند هواوی Watch Fit Mini با اندازه کوچک‌تر معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code