معرفی سریال ابر قهرمانی “واندا ویژن”
1 min read

معرفی سریال ابر قهرمانی “واندا ویژن”

سریال “واندا ویژن” یکی از خاص‌ترین محصولات کمپانی مارول است که بسیار مورد توجه طرفداران شخصیت‌های ابر قهرمانی قرار گرفته‌است.

مینی سریال آمریکایی WandaVision از جدیدترین سریال های خارجی 2021 ‌است.

این سریال به نویسندگی جک شافر بر اساس کمیک مارول و برای سرویس استریم دیزنی پلاس (+Disney) ساخته ‌شده ‌است. داستان این سریال دنیای سینمایی مارول نیز پس از اتفاقات فیلم Avengers: Endgame رخ می‌دهد.

وندا ماکسیموف و ویژن، دو کاراکتر ابرقهرمان کمیک مارول، در مکانی زیبا و آرام زندگی می‌کنند و سعی در مخفی کردن قدرت خود دارند تا زندگی عادی داشته ‌باشند. اما با گذشت زمان متوجه می‌شوند که همه‌چیز آن‌طور که تصور می‌کردند نیست. ساخت این کمدی-درام رمزآلود که در میان بهترین سریال‌های 2021 قرار دارد، از سال 2019 آغاز‌ شد.

پخش این سریال اینترنتی از 15 ژانویه 2021 (26 دی 1399) با دو قسمت ابتدایی آن شروع شد و با نه قسمت تا 5 مارس (15 اسفند 1399) ادامه داشت.

وانداویژن یکی از مرموزترین آثاری است که برای شبکه دیزنی‌پلاس ساخته می‌شود. وقتی ساخت این سریال تأیید شد، کوین فایگی در مورد آن گفت: «وانداویژن شبیه هیچ کدام از آثاری که قبلاً انجام داده‌ایم نخواهد بود.»

اولین تصویر منتشر شده از این سریال که توسط اندی پارک طراحی شده بود، در ظاهر یک پوستر برای اثری سیت‌کام و بامزه بود اما با نگاهی دقیق‌تر به این تصویر می‌توان اشارت و نکات مخفی آن را پیدا کرد. سایه دو شخصیت که بر اثر تابش نور قرمز رنگ تلویزیون، پشت سرشان تشکیل شده، واندا و ویژن را در هیبت ابرقهرمانی‌شان نشان می‌دهد. به نظر همه چیز آن قدر که خوش و خرم در این طراحی به تصویر کشیده شده نیست.

با توجه به این که تماشا کردیم در نهایت چه اتفاقی برای ویژن در فیلم Avengers: Infinity War افتاد، دور از ذهن نیست اگر تصور کنیم این خانه زیبایِ شاد چیزی خیلی شوم را در خود مخفی کرده است. در دنیای کمیک‌ها، واندا ماکسیموف و ویژن توانستند رویای زندگی عادی‌ را که در ذهنشان داشتن به واقعیت تبدیل کنند اما با بهایی گزاف.

بازیگران: الیزابت اولسن، پل بتانی، دبورا جو روپ، کاترین هان، تیونا پریس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code