سفارشات سری Pixel 6 بدون ارائه توضیحات توسط گوگل کنسل شدند!
1 min read

سفارشات سری Pixel 6 بدون ارائه توضیحات توسط گوگل کنسل شدند!

گوگل نزدیک به یک هفته پیش از سری Pixel 6 خود رونمایی کرد. این سری که متشکل از دو عضو استاندارد و پرو است، توسط بسیاری از مشتریان مورد پسند قرار گرفت. سری Pixel 6 هم اکنون در لیست خرید کاربران زیادی قرار دارد. اما سفارشات سری Pixel 6 به طور ناگهانی از سوی گوگل کنسل شده‌اند که این ناامید کننده است!

سفارشات سری Pixel 6 به صورت غیر منتظره فعلاً لغو شده است

گفتیم که دو گوشی Pixel 6 و Pixel 6 Pro چند روز پیش معرفی شدند. این دستگاه‌ها، اولین محصولات گوگل هستند که از تراشه اختصاصی این کمپانی، یعنی Tensor بهره می‌برند.

گوگل Pixel 6 Pro و Pixel 6 با تراشه Tensor و دوربین ارتقاء یافته معرفی شدند

بر اساس گفته‌های GizChina، برخی از ویژگی‌ها هستند که سری پیکسل ۶ را به یک خانواده خاص و جالب تبدیل کرده است. طراحی متفاوت، تراشه اختصاصی جدید، افزایش قابل توجه ظرفیت باتری و قیمت نسبتاً مناسب، همگی پارامترهایی هستند که سبب خوشحالی خریداران می‌شوند.

بنابراین، منطقی است که مردم برای خرید گوشی‌های سری پیکسل ۶ هجوم بیاورند. اما در کمال ناامیدی، برای چنین هجومی آماده نبوده است. در نتیجه، این کمپانی نمی‌داند که با این حجم از استقبال باید چه کند. بنابر گزارشات، سفارشات و پیش فروش سری Pixel 6 گوگل بدون ارائه توضیحات تکمیلی کنسل شده است. ناامید کننده‌تر، این است که برخی از خریداران پول خود را نمی‌توانند پس بگیرند!

کاربران زیادی از لغو شدن این سفارشات در توییتر، رددیت و انجمن پشتیبانی Google Fi گله مند هستند. طنز ماجرا جایی است که گوگل حاضر به بازپرداخت پول مشتریان نمی‌شود! اما در عوض، این کمپانی برای مصرف کنندگان خود، Pixel Buds Series A را به عنوان هدیه برای اولین خریداران ارسال می‌کند. در گزارشی دیگر از سوی Review Geek، در مورد پیگیری این منبع از طرف گوگل در مورد وضعیت این سفارشات است. شایان ذکر است که این منبع نیز سری Pixel 6 را سفارش داده بود اما لغو شدن سفارشات، گریبان گیر آن‌ها شد.

بنابر اظهارات پشتیبانی گوگل، شکست در استقرار و مشکلاتی در شرایط فروش وجود دارند. نکته جالب این است که تنها سفارشات پیش فروش سری پیکسل در فروشگاه رسمی گوگل لغو شده‌اند. در مقابل، اگر قصد خرید یکی از گوشی‌های این خانواده را داشته باشید، می‌توانید با مراجعه به فروشندگان و خرده فروشان شخص ثالث، این گوشی‌ها را بدون هیچ دردسری خریداری کنید.

پیش از این، سری Pixel 6 با تراشه اختصاصی Tensor معرفی شده بود. این تراشه، لیتوگرافی ۵ نانومتری سامسونگ و دو هسته Cortex-X1 را به همراه داشت. نمایشگر نسخه پرو ١٢٠ هرتزی و نسخه استاندارد نیز ٩٠ هرتزی است. این گوشی‌ها، برای اولین بار به حسگر تصویر اصلی با وضوح بالا مجهز شده‌اند. همچنین ظرفیت پیکسل ۶ پرو، بیشترین میزان در تاریخ پیکسل‌ها است.

نظر شما در مورد این اتفاق چیست؟ آیا گوگل می‌تواند هرچه سریع‌تر این مشکلات را برطرف کند؟

نوشته سفارشات سری Pixel 6 بدون ارائه توضیحات توسط گوگل کنسل شدند! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code