اوپو A54s با تراشه هلیو G35 مدیاتک رسما معرفی شد
1 min read

اوپو A54s با تراشه هلیو G35 مدیاتک رسما معرفی شد

سازنده گوشی های هوشمند چینی یعنی اوپو، از جدیدترین میان رده خود با نام اوپو A54s رونمایی کرده است. این دستگاه میان رده از تراشه مدیاتک و رابط کاربری ColorOS 11.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ بهره مند است.

اوپو A54s با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

اوپو A54s از تراشه تایوانی مدیاتک هیلو G35 استفاده می‌کند. این تراشه به هشت هسته Cortex-A53 با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 مجهز شده است. احتمالا همان‌طور که می‌دانید خبری از پشتیبانی از شبکه 5G نیست و این تراشه تنها از یک مودم 4G بهره می‌برد.

صفحه نمایش این دستگاه ۶.۵۲ اینچی بوده و از رزولوشن HD + یا همان ۱۶۰۰×۷۲۰ پیکسل استفاده می‌کند. این نمایشگر همچنین تا ۷۲ درصد فضای رنگی NTSC را پوشش می‌دهد. دوربین سلفی رزولوشنی ۸ مگاپیکسلی داشته و ماژول دوربین پشت سه گانه (شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و عمق سنج ۲ مگاپیکسلی) است. خوشبختانه جک ۳.۵ میلی متری صدا و USB-Type C در این گوشی دیده می‌شوند. برای امنیت نیز دو گزینه تشخیص اثر انگشت و تشحیص چهره (با دوربین سلفی) را در اختیار خواهید داشت.

اوپو A54s

گوشی هوشمند Oppo A95 4G در راه است

در ماه آوریل، اوپو گوشی هوشمند OPPO A95 5G را در چین معرفی کرد. اما از آنجایی که شبکه های ارتباطی نسل پنجم هنوز در همه کشورها در دسترس نیست، سازنده این تلفن همراه قصد دارد نسخه 4G این مدل را نیز ارائه کند. اکنون برخی از مشخصات اوپو A95 4G از طریق بنچمارک گیک بنچ فاش شده است.

OPPO A95 4G ​​در این بنچمارک با کد CPH2356 ظاهر شده است. این محصول جدید یک چیپست هشت هسته ای کوالکام با چهار هسته با حداکثر فرکانس ۱.۸۰ گیگاهرتز و چهار هسته با فرکانس ۲.۰۲ گیگاهرتز دارد. همچنین این تراشه به پردازنده گرافیکی Adreno 610 نیز مجهز است. بنابراین می‌توان حدس زد که اوپو A95 4G با اسنپدراگون ۶۶۲ به دست کاربران خواهد رسید. این تراشه با ۸ گیگابایت حافظه رم همراه شده و در بخش نرم افزار از اندروید ۱۱ استفاده می‌کند. در تست های تک هسته ای و چند هسته ای، این گوشی هوشمند به ترتیب امتیاز ۳۱۲ و ۱۲۷۴ را کسب کرده است.

اوپو A54s

مطابق با گزارش GizChina، اوپو A95 4G ​​به رابط کاربری ColorOS 11.1 مجهز است. دوربین پشتی این گوشی سه گانه خواهد بود و از یک باتری لیتیومی ۵,۰۰۰ میلی آمپری همراه با فست شارژ ۳۳ وات استفاده می‌کند. A95 4G ​​قرار است جایگزین اوپو A94 شود که در ماه مارس سال جاری معرفی شد.

اوپو A94 5G با مدیاتک Dimensity 800U و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی رسما معرفی شد

نسخه قبلی دارای صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی AMOLED با وضوح Full HD +، چیپست مدیاتک هلیو P95 و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بود. باتری اوپو A94 حجم ۴۳۱۰ میلی آمپری داشته و به همراه پشتیبانی از فست شارژ ۳۰ وات ارائه شده است. دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسل و در قاب پشتی نیز ۴ دوربین ۴۸، ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی دیگر دیده ‌می‌شد.

نظر شما درباره اوپو A54s چیست؟

نوشته اوپو A54s با تراشه هلیو G35 مدیاتک رسما معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code