اهدای هدایایی از جمله جوراب و توسط گوگل به طرفداران سری پیکسل
1 min read

اهدای هدایایی از جمله جوراب و توسط گوگل به طرفداران سری پیکسل

اهدای هدایا از سمت شرکت‌های بزرگ به طرفداران خود موضوع جدیدی نیست. در آخرین مورد شاهد اهدای هدایایی از طرف گوگل به طرفداران سری پیکسل هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اهدای هدایایی از طرف گوگل؛ تشکر و قدردانی از طرفداران پیکسل…!

سال گذشته درباره باشگاه مخفی گوگل به نام Pixel Superfan صحبت‌هایی مطرح شد. برای عضویت در این باشگاه، باید اولا 18 سال سن داشته باشید، مقیم ایالات متحده باشید و از طرف گوگل نیز دعوت شده باشید. این دعوت نامه بخشی از یک نظرسنجی آنلاین بود که گوگل در آن زمان برای مصرف کنندگانی که چندین دستگاه Nexus یا Pixel خریداری کرده بودند ارسال کرد. در این نظرسنجی پرسیده شد که صاحب کدام یک از محصولات گوگل هستید و چه سرگرمی‌هایی دارید.

هدیه جذاب و خاص سامسونگ برای ورزشکاران المپیک ۲۰۲۰

گوگل چند ماه پیش، قبل از رونمایی از پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو، به دنبال اضافه کردن اعضای بیشتری به باشگاه هواداران خود بود. سال گذشته، باشگاه Pixel Superfans به دلیل وفادار بودن، چاپ‌هایی از گوشی‌های Pixel 5 و Pixel 4a 5G و Pixel 4a را دریافت کردند. طبق گفته Droid-Life، امسال، برخی از اعضا باشگاه گوگل، جوراب‌هایی با طرح پیکسل 6 پرو و یک برچسب Google Tensor دریافت می‌کنند. چیپست Tensor اولین چیپست طراحی شده توسط این شرکت است و به طور اختصاصی برای سری پیکسل تولید شده است.

ویژگی های دوربین پیکسل ۶

با وجود تمام مشکلاتی که بعد از عرضه سری پیکسل برای آن‌ها پیش آمده است، اما هنوز هم هیجان زیادی وجود دارد که با گذشت تقریبا سه هفته از رونمایی این گوشی‌ها، تب آن فروکش نکرده است. آیا واقعا گوگل گوشی هوشمندی ساخته است که هر وقت صحبت از آیفون 13 پرو و ​​گلکسی اس 21 اولترا باشد، نام این دستگاه نیز شنیده شود؟ مطمئنا همین طور هم به نظر می‌رسد. در واقع، پیکسل‌های جدید گوگل، بیش از هر گوشی دیگری که فکرش را بکنید به رقابت با اپل و سامسونگ نزدیک شده‌اند. گویی که حالا گوگل جای ال‌جی را در رقابت گذشته گرفته است.

ایرپادز مجانی؛ هدیه کسانی که در واشنگتن DC واکسینه شوند!

پیکسل‌ها خوب بودند، اما بهترین‌های بازار نبودند

وب سایت خبری phonearena می‌گوید که در گذشته پیکسل‌ها بهترین ویژگی‌های نرم‌افزاری اندروید را برای شما ارائه می‌دادند. اما این نرم‌افزار قدرتمند در کنار سخت‌افزاری نه چندان دلچسب قرار گرفته بود. مثلا Pixel 2 XL یکی از بهترین گوشی‌های گوگل بود، اما کیفیت ساخت آن به هیچ وجه با آیفون‌های اپل قابل مقایسه نبود. این موضوع حتی با گذشت سال‌ها نیز ادامه یافت. تکرار این رویه باعث شد که تصور کنیم گوگل به طور کامل آماده رقابت با اپل و سامسونگ نیست. ما فکر می‌کردیم که همه چیز با سری پیکسل 4 تغییر خواهد کرد. اما گوگل باز هم همان رویه قدیمی را پیش گرفته بود و این کار باعث شد برخی از ویژگی‌های مثبت این دستگاه‌ها دیده نشود و موجب نا امیدی زیادی برای طرفداران آن شود.

اهدای هدایایی از طرف گوگل اهدای هدایایی از طرف گوگل

شاید برخی به شما بگویند که هدف گوگل در طول این مدت، آن بود که اندروید خام را به نمایش بگذارد. اگر به یاد داشته باشید، مدلی با صفحه نمایش بزرگ‌تر به نام XL وجود داشت که همه چیز فقط در مورد اندازه آن بود، نه در مورد کیفیت آن. وقتی که اخباری مبنی بر وجود یک دستگاه به نام پیکسل 6 پرو (به جای Pixel 6 XL) به بیرون درز کرد، توجه کاربران مجددا به گوگل معطوف شد، خیلی زود آن‌ها متوجه شدند که امسال شاهد تغییراتی در استراتژی گوگل ایجاد شده است.

اهدای هدایایی از طرف گوگل

همه کمبودها و نقص‌های موجود در گوشی‌های قبلی گوگل، با معرفی و عرضه سری پیکسل 6 جبران شد. حالا می‌بینیم که گوشی‌های پیکسل دارای سخت‌افزار قدرتمندی هستند که با قدرت نرم‌افزاری آن به خوبی مطابقت دارد. اگر شما هم عضو باشگاه طرفداران گوگل هستید،، اکنون یک جفت جوراب دوست‌داشتنی برای گرم نگه داشتن پاهایتان در حین استفاده از پیکسل 6 یا پیکسل 6 پرو خود خواهید داشت.

هدیه اپل برای جشن گرفتن روز زمین، این است که در هر تراکنش خود ١ دلار برای حفاظت از محیط زیست اهدا می‌کند

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا اهدای چنین هدایایی از سمت گوگل، حرکت مثبتی است؟ به نظر شما گوگل باید چه هدایایی به طرفداران خود اهدا کند؟

نوشته اهدای هدایایی از جمله جوراب و توسط گوگل به طرفداران سری پیکسل اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code